uitbreiden...

Gestart door conducteur, 07 februari 2008, 16:14:55 PM

conducteur

#15
Mijn vraag was, hoe kan je op een plaat maken waar je overal makkelijk bij kan van
325 op 250(ruimte die vrij komt) cm en dat je toch niet zoveel ruimte voor je baan verliest. ik zal mijn kamer even schetsen zodat je weet waarmee je rekening moet houden.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

#16

wie kan mij helpen deze ruimte zo in te delen dat ik overal(ook raam)bij kan,maar toch niet veel ruimte verlies?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Michiel

#17
Is er een schuin dak, en zo ja, waar is de loopruimte hoger dan eigen lengte? Ik heb begrepen dat je de schaal H0 zou gebruiken, klopt dat? Heb je vlakbij nog een ruimte waar je kan zagen en timmeren, of moet alles in deze ruimte gebeuren? Bouw je alleen aan de baan, of zijn er meedere mensen bij betrokken? Gaat je voorkeur naar veel rijden, of eerder een thema getrouw uitwerken?...

Allemaal vragen die een bepaalde invulling van de ruimte kunnen be?nvoeden.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

#18
De ruimte aan je raam moet je vrijlaten (minstens een halve meter loopruimte) zodat die gepoetst kan worden.
Zodoende rest er linksonder op de tekening een vierkant van 275x250. Dat wordt dan een L- of een U-vorm.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

#19
Conducteur, een voorstel met een bijna gemaximaliseerde treintafel. De hoek bij je bureaustoel zal je waarschijnlijk er ook moeten afhalen. Er staan maten op ter houvast; de tekening is niet op schaal, maar snel geschetst. En voor de rest... 't Is maar een voorstel.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

conducteur

#20
ik zal het voorstellen aan mijn opa die me zal helpen bij het bouwen van het houtwerk.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

#21
item voorlopig opgeschort,mijn opa is op reis.Ik kan niet verder doen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum