Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Luxemburgse spoorwegen

Gestart door Peter, 25 januari 2008, 10:45:11 AM

poco loco

citaat:
Geplaatst door doomslu

Luc, waar heb je het besteld, als ik mag weten.
Ik ben vandaag even gaan kijken in een boekhandel. Niks gevonden. Zal dus ook bestellen worden...



Standaard Boekhandel. Maar met een meerprijs van (maximum) 5 euro.
En een wachttijd tot 6(!) weken.
Maar ik heb wel de garantie gekregen dat ik het boek dan ook effectief zal hebben.

luc.

doomslu

Ik ben net terug thuis van een namiddagje Trier. Ik heb het boek in een boekhandel gevonden. Helaas was het enige exemplaar beschadigd. Een nieuw exemplaar wordt voor me klaar gelegd tegen zaterdag. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

poco loco

citaat:
Geplaatst door doomslu

Ik ben net terug thuis van een namiddagje Trier. Ik heb het boek in een boekhandel gevonden. Helaas was het enige exemplaar beschadigd. Een nieuw exemplaar wordt voor me klaar gelegd tegen zaterdag. [:p]



Chan?are![;)]

Snobby Crash

Ik heb me vorige week bezig gehouden met een CFL type 85 om te bouwen naar digitaal.
Eerst met een gewone ESU decoder begonnen, bleek deze niet in de huidige krappe kast te
passen, dan maar een mini decoder zelfde type gekocht, en mits het vervuilen van de lok en
vensters ga je de decoder niet meer zien zitten.

In elk geval ook ik heb wel wat Luxemburgs materiaal, waarvan onderstaand model mijn
favoriet wel is... alleen al de bruine en gele kleuren die perfect bij elkaar passen...

Geniet ervan zou ik zeggen

Geert






bellejt

de reeks "Eisenbahnen in Luxemburg"  heb ik hier staan in 3 delen.Ik heb ze kunnen verkrijgen via de module-club in Luxemburg.Kreeg ze daar voor een goedkopere prijs bij het betalen van het jaarlijkse lidgeld.Een prachtige reeks.Ik kan desnoods de EAN nummers doorspelen die er achteran opstaan.
En een linkje naar de website van de club met forum : http://www.spoorgroepluxemburg.nl/leden/
Luc, ze lagen ook te koop in Walferdange op de eerste verdieping.

doomslu

Wees gerust, die boeken staan al jaren in m'n kast.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Johnny je link is er één voor leden !

Groeten Peter ;)

bellejt

Peter ,vergeten dat dat bij mij automatisch staat.Leden wegdoen maar je zal om de boeken te verkrijgen wel lid moeten worden.Kost amper 16 euro/jaar.

Anarchy


mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.