Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

rollenbank

Gestart door railman56, 22 januari 2008, 21:24:01 PM

railman56

vermits ik geen baan heb (en ook niet de plaats om er een te maken)heb ik mijn modellen in een vitrinekast staan
reeds enige tijd wil ik een rollenbank aanschaffen om de loc's niet altijd te laten stilstaan met het risico dat de motor vast gaat zitten
in het laatste nummer van msm staat een rollenbank
heeft er iemand van jullie opmerkingen, goede raad ivm met deze of andere rollenbanken (prijs, kwaliteit enz)
alle suggesties zijn welkom

marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

JoVer

Marc,

kijk eens op http://shop.19zoll.com/200/cgi-bin/shop.dll?AnbieterID=4 daar kan je alles combineren: vitrine en rollenbank. Je kan in die buizen hele treinen samenstellen en laten "rijden" inclusief verlichting.

GeM

Ik heb er zo eentje als beschreven in MSM. Ik heb wel 2 extra steunplaatjes en 2 extra lagers bijgekocht.
Werkt snel, eenvoudig en goed. En volgens mij qua prijs/kwaliteit zeer goed.
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

Peter

De rollenbank van Tufken uit Beveren (Modeltrein-paradise) is zeer goed en niet duur.
Tevens een uistekende prijs/kwaliteit verhouding.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

We kunne het voorgaande alleen maar bijtreden. [:I]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Zekers een aanrader kwa prijs/kwaliteit, niet telang nadenken [:)]

railman56

ik denk dat ik er van het weekend werk van ga maken[^]
bedankt voor de reacties
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

railman56

de rollenbank is inmiddels al aangekomen [:)]
ze werkt perfect en de treintjes tuffen hier vrolijk rond [:D]
niets op aan te merken [^]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Als het goed is, is er ook eentje naar Mortsel onderweg [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw