Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Blankenbergen

Gestart door janjozef, 09 maart 2005, 10:37:19 AM

janjozef

Weet iemand of er met het Paasweekend in blankenbergen ook workshops worden georganiseerd, eventueel over wat door wie en wanneer ?
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

locomotion

Ik denk het niet, maar je kunt altijd hier eens kijken: http://www.blankenberge-online.be/nieuws/nieuws08.html

janjozef

reeds lang gedaan en daar stond niets van in
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loco

Stuur eens een mailtje naar johan.vb@pandora.be
Hij zit mee in de organisatie van het evenement
Als hij het niet weet, dan zijn er niet veel anderen die het nog wel zouden kunnen weten.
Ik heb wel zonet in MSM 36 gelezen dat MSM er niet zal zijn.

loco

_______________________
www.de-pijl.be : met recent nieuws en tips

rgp

Dag

De site is niet compleet: 0-Forum zal er ook zijn met een promotiestand.

MSM niet in Blankenberge: ik vraag mij af waarom - de facto - er geen plaats is voor het enigste BELGISCHE MODELTREIN blad.

Westvlaamse logica zeker.

Roland

tonycabus

Ja zeg, knudde h??
En ze hadden nog wel hun schoon kostuumke aangedaan zeiden ze...

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

karthuizer

Ik weet niet waarom men daar dit jaar plots zo'n "herrie" over maakt dat MSM niet aanwezig is op de tentoonstelling in Blankenberge. In het verleden was MSM toch ook niet aanwezig!

Treinfreaks.net - Uw eindstation => http://www.treinfreaks.net
..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..


n/a

Raar dat MSM er niet mag staan in Blankeberge. Maar dat is toch niet zo heel erg?

dikken

citaat:
Geplaatst door karthuizer

Ik weet niet waarom men daar dit jaar plots zo'n "herrie" over maakt dat MSM niet aanwezig is op de tentoonstelling in Blankenberge. In het verleden was MSM toch ook niet aanwezig!

Treinfreaks.net - Uw eindstation => http://www.treinfreaks.net
..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..





Ik meen MSM daar reeds te hebben ontmoet met een stand.
Waarom is MSM er nu niet? Van horen zeggen: Het berust blijkbaar om een misverstand. Er is wel degelijk contact geweest tussen  de organisatoren en MSM. Blijkbaar is er iets in de communicatie misgelopen waardoor de organisatoren veronderstelden dat MSM niet aanwezig zou zijn. Daardoor werden ze niet in de planning opgenomen. Toen het probleem boven water gekomen is, was het te laat en was er geen plaats meer over.
Hetzelfde probleem stelde zich met Marklin. Zij gingen ook eerst niet komen en uiteindelijk wel. Onder druk van een Blankenbergse politicus heeft marklin wel nog een plaatsje kunnen bemachtigen...... in de gang!!!!

Volgende keer ( over 2 jaar) hopelijk een ietwat betere communicatie.

greeeetz, Bart
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

loco

Inderdaad, MSM was er twee jaar geleden ook. Zoals Dikken het voorzichtig aanhaalt zou het probleem wel eens bij M?rklin kunnen liggen. Eerst wel, dan niet, dan weer wel deelnemen. Uiteindelijk is M?rklin een sponsor die geld in het laatje brengt en dan moet er geschoven worden met de andere deelnemers. Er zijn er nog die hebben moeten wijken en dit jaar niet kunnen deelnemen. De organisatoren hebben, zoals ik me heb laten vertellen, een aantal criteria vooropgesteld, en de kandidaat-deelnemers hieraan getoetst. Welke criteria weet ik niet, maar ik kan me inbeelden dat regionale belangen en sponsorgelden er enkele van zijn. Ik vind het wel jammer dat een tijdschrift dat uiteindelijk ook de hobby actief in Belgi? promoot moet wijken.
Loco

_______________________
www.de-pijl.be : met recent nieuws en tips

Pol De Bard

Dat vind ik er ook van, Loco!

Pol De Bard

keepit_supersimple@yahoo.com

marimon

Is het niet zo "wie geen geld op tafel kan smijten, telt niet in deze wereld van vandaag!". Dus ook niet in Blankenberge. Jammer maar helaas...die politiekers... die hebben het voor het zeggen.[:(!]

Groeten,
Marc[:)]
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

tonycabus

Inderdaad, er is al maar ??n blad op ons hobbygebied en dat wimpelen ze zo maar weg.
Wat willen ze nu?
Een HOBBY PROMOTEN of GEWOON TOERISTEN TREKKEN?

Ik vrees all???n het laatste [V]

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

loco

Marimon.
Ik denk dat dit een verkeerde voorstelling van zaken is. Wat Blankenberge doet voor deze hobby, heb ik nog geen enkele andere gemeente zien doen. Op uitzondering misschien voor het speelgoedmuseum in Mechelen. Geloof me gerust, de gemeente moet hier anders nog geld aan toe leggen. Om hun begroting sluitend te maken moeten zij wel sponsors aantrekken. Zij doet dit als promotie voor haar gemeente als kustgemeente, en niet om hier geld aan te verdienen.
Eerlijk gezegd, ik zou verlegen zijn om zo'n uitspraak te doen. Ik vrees zelfs dat als politiekers (niet hobby?sten) er zich gaan mee bezig houden, dat de organisatoren - vrijwilligers - zich snel zullen terug trekken. En niets houd je tegen om ook in de politiek te gaan. En dan is het aan jou om het te proberen.
Loco

tonycabus

Okee, Loco, ik zal mijn mening ook herzien.
Per slot van rekening zit jij al langer in "de branche" en kunnen we jouw woorden wel ernstig nemen.
Maar ik blijf het spijtig vinden dat MSM zo maar gewipt werd...
Deze expo lokt inderdaad zeer veel toeristen en dat is leuk voor de stad. Maar het aspekt van de hobby-promotie verzwakt een beetje, vind ik.

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)