Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 67

Gestart door Peter, 17 januari 2008, 12:40:03 PM

prulleman

#30
Als je graag over eenvoudige electronica meer wil weten, dan sluit ik me aan. Als het maar simpel is en werkt. Ik begrijp er meestal ook geen botten van. Eenvoudige dingetje zoals flikkervrije eindseinen, vertragen van te snelle loks, flikkervrije binnenverlichting... zo van die dingen. Liefst op amateurniveau want ik ben niet technisch opgeleid[:o)]

just4fun

#31
citaat:
Geplaatst door doomslu
citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Laat het volgende nr al maar komen.

Mogen we niet even uitblazen ? [;)]


En mag ik niet lezen? 'k Heb 't vorige nummer nog niet uit! Ik werk blijkbaar te veel.
Wel dit nummer diagonaal doorbladerden 't ziet er inderdaad knap uit.
Paul

doomslu

#32
@Tom : dank je wel. Ik dacht inderdaad dat het goed was om wat reklame te maken voor ons forum. Ik hoop dat het lukt.

@loebaske : ik had inderdaad graag een groepsfoto geplaatst, maar ik vond zelf de foto's rond de tafel minder geschikt voor publicatie. De kring was vrij groot en dan krijg je overbelichting bij diegenen die vooraan zitten en achteraan zitten ze er onderbelicht bij.
Op het moment zelf heb ik even getwijfeld om jullie te vragen allmaal in groep te gaan zitten voor de foto's, maar ik heb daarvan afgezien omdat ik vreesde dat het een beetje teveel op een "voetbalclub"-foto zou gaan lijken. [;)]
Daarom heb ik getracht de sfeer weer te geven in enkele detail-foto's.

In het draadje over de forummeeting heb ik nog enkele foto's geplaatst...

http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=5299&whichpage=11
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pol

#33
Knap! Knap! Knap! Dit keer terug met veel modelbouwidee?n (wat niet wil zeggen dat ik het vorige nummer slecht vond, ...)! Ik heb alvast zin om een boel tonnen en vaten tussen de planten van mijn tuintjes te zetten! Doe zo voort mannen! Ook dat idee van die honden vond ik een "niet-zo-vanzelfsprekend" onderwerp, maar wel interessant!

EN ... hij lag VANDAAG al in de krantenwinkel! Bravo!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

DelticPower

#34
Ook vandaag mijn nr 67 opgehaald bij de Bruna. Nog niet alles gelezen maar alvast van de foto's genoten. Budingen vond ik geweldig mooi. Het viel alleen op dat op de gevel de hoefijzers verkeerd om zaten. Hoefijzers brengen geluk, maar als het open deel beneden zit valt het geluk eruit. (hoezo bijgelovig?) Hoop voor de maker dat het geluk samen met het hoefijzer is vastgelijmd.[:D]
Groeten van Jan