Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

club van 22

Gestart door stefan rosiers, 14 januari 2008, 16:48:52 PM

stefan rosiers

Naar het schijnt gaat de club van 22 terug een 59 uitbrengen, heeft er hier iemand een foto van en voor wanneer zal dit zijn

Anarchy

http://www.ho-modelspoorwegen-modelbouw.be/Beeld254b.jpg

Deze, 3 verschillende nummers mogelijk. Zie andere draadjes.

Roderik

citaat:
Geplaatst door stefan rosiers

de club van 22


Wie zijn dat?
Always be modelling!

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Roderik

citaat:
Geplaatst door stefan rosiers

de club van 22


Wie zijn dat?



De namen van die handelaars staan in 1 van de laatste nummers van Modelspoormagazine vermeld in een advertentie van M?rklin verspreid over 2 pagina's.
De bekendste zijn Treinshop Olaerts, Jocadis, Van Biervliet, Het Spoor en ik vergeet er nog een paar.
Maar waren ze ondertussen al niet afgeslankt tot een club van 20?


Dat van die 59 zal wel waar zijn, want de handelaars vertellen dit zelf al tegen hun klanten.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

wisselstromer

dit zijn 22winkels in belgie en luxemburg die gezamelijk een paar marklin modellen uitbrengen. Ze beslissen samen over het model en de prijs, daarom dat deze modellen (bijna altijd) overal hetzelfde kosten

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

loebaske

Pffffffff 20 of 22
in ieder geval het Trix model is mooi, niets op te zeggen...
maar heb het toch moeilijk mee, als ik een Trix zie op onze clubbaan dan lijk die wel een stuk te klein, maar dat is niet zo...die is op schaal 1/87ste maar heb nu eenmaal zoveel modellen van de 59 van Roco, en koop er nog regelmatig bij (want die zijn echt betaalbaar) dat ik dan die waanzin heb [:D][:D][:D]

harzfreak

citaat:
Geplaatst door loebaske

Pffffffff 20 of 22
in ieder geval het Trix model is mooi, niets op te zeggen...
maar heb het toch moeilijk mee, als ik een Trix zie op onze clubbaan dan lijk die wel een stuk te klein, maar dat is niet zo...die is op schaal 1/87ste maar heb nu eenmaal zoveel modellen van de 59 van Roco, en koop er nog regelmatig bij (want die zijn echt betaalbaar) dat ik dan die waanzin heb [:D][:D][:D]



Ik heb al in vele tijdschriften gelezen dat de roco 59 niet op schaal is gemaakt, en die van trix en marklin wel. Hij ziet er klein uit , maar een 59 is ook geen grote loc he.
Groetjes Maarten

Arbeco

Ook ik heb van Trix en Roco de 59'er in huis, maar ik kan me denk ik wel bij Loebaske voegen wat de mening betreft. Natuurlijk is qua afwerking de Trix een stuk beter, maar als je de prijs dan weer ziet... Het model van Roco had ik reeds vele jaren in de collectie, maar heb toch de Trix erbij gekocht. Ik zorg er echter wel voor, dat ze niet samen op de baan rijden, want dan valt het verschil toch wel op. En ach, zo'n Roco 59 kan ik nog wel 's overspuiten of vernummeren, met een Trix zou ik toch een paar keer moeten slikken voor ik de airbrush ter hand neem....[;)][:D]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...