nieuwigheden marklin 2008

Gestart door factageklerk, 10 januari 2008, 15:45:31 PM

factageklerk

citaat:
Geplaatst door thalysken

CiteerGeplaatst door thalysken

Ook de kidsclub van marklin? En welke wagon is het deze keer?


Alvast bedankt,
Thijs





Niemand[?]

Sorry voor het late antwoord[:I]
Deze wagen is inderdaad niet gratis kost 24.99 euro en kon je alleen bestellen met de bestelbons van de marklinclub. Maar normaal gezien kan je in elke goede modelbouwzaak deze nog op de kop tikken. Dit jaar is het een lageboordwagen in blauwe kleur met het FC1 logo en als belading een reisbus waarop roadrunner van de Looney Tunes afgebeeld staat.




 

thalysken

Eigenlijk niet zo erg want zo van die hele flashy dingen staan ook niet op m'n baan.

Met vriendelijke groeten,
thijs



Anarchy

Vier NMBS nieuwigheden van M?rklin voor 2008. En dan nog de diesellocomotief type 201 voor de club van 20 niet vergeten!








Jurgen

Dit betekent meteen ook dat er geen museumversie komt van het type 64. Spijtig, anders had ik hem gekocht. [:(]
Blijkbaar geen reeks 18 dit jaar en een vervollediging van de M2 rijtuigen mogen we ook vergeten.

Wat wel positief is, de locs komen met warmwitte leds als verlichting. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Jurgen,

Als je voor de nummer van de type 64 voortgaat op de foto ... Die zou ik niet geloven hoor. Lijkt me eerder een voorbeeld foto. Ik denk niet dat ze specifiek daarom het nummer van op de foto gaan maken hoor.

Nu je het zegt, raar dat de 18 daar niet bij staat. Waarom zouden er M2's moeten komen? En welke dan?

Kan iemand bevestigen of die kleine rijtuigjes 1/87 zijn of niet? Zou mooi passen bij de type 64 ... En welk type rijtuigen was dit?

harzfreak

Die p8 staat me erg aan.[:p]
Groetjes Maarten

harzfreak

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Dit betekent meteen ook dat er geen museumversie komt van het type 64. Spijtig, anders had ik hem gekocht. [:(]
Blijkbaar geen reeks 18 dit jaar en een vervollediging van de M2 rijtuigen mogen we ook vergeten.

Wat wel positief is, de locs komen met warmwitte leds als verlichting. [:)]



De p8 op foto of wel beter gezegt de 64.045. Is WEL een museumlok hij staat in Leuven.

Groetjes Maarten

Anarchy

En wat goed is, ze brengen de type 64 met sound. Erg leuk, alleen te hopen dat het de ?chte sound is! Ik wil hem kopen met die rijtuigen indien deze 1/87 zijn?

doomslu

Die reeks 18 komt er toch binnenkort hoor. Misschien beschouwen ze hem al niet meer als nieuwigheid ... maar als oudheid. [:D][:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

Wat ik nogal raar vind is dat alle wagens van die rijtuigenset 3? klasse zijn. Je gaat me toch niet wijsmaken dat er in die periode een hele treinsleep 3? klas was, konden ze daar nu geen 2? en 1? klasse van maken bij marklin maar al bij al vind ik dat een mooi setje
 

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Dit betekent meteen ook dat er geen museumversie komt van het type 64. Spijtig, anders had ik hem gekocht. [:(]



Nee ? Is dat niet hetzelfde nummer dan de deze  :


Jurgen

@ Maarten en Patrick: ik bedoelde een rijvaardige museumloc die ook af en toe op de baan gaat. Voor een loc die stil moet staan ga ik geen geld uitgeven, dan koop ik wel een foto. [xx(]
Ze gaan hem trouwens maken zoals hij in TP III gereden heeft, dus technisch gezien niet als museumloc. [;)]
De adviesprijs is trouwens ook zo'n ? 370, iets te veel voor een loc die in een loods zou moeten staan. Ik had liever de 64.169 als nummer gezien.


Hebben jullie trouwens al gemerkt dat Trix een andere versie brengt dan M?rklin? Zowel voor het type 64 als voor de reeks 25.5.
Die 25.5 zal ook de mijne worden. Alleen weet ik niet zeker hoe ze nu rondrijden. Met een doorlopende streep of niet?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michiel

Jurgen, het is je volste recht om je eigen wetten en beperkingen op te leggen, maar mij lijkt het toch niet zo'n probleem welke nu die enige echte rijdende museumversie is. We dienen toch al een hoop fantasie te hebben; de bochten zijn veels te krap, wissels met scharnieren, een middenrail(!?), een stoomlok op electriciteit, belachelijk korte afstanden tussen stations en ga zo maar door. Fantasie speelt een grote rol in het plezier dat we ervaren in het uitoefenen van de hobby. Of het dienstnummer nu 169 of 045 is? Mij maakt het niets uit in het plezier dat ik beleef. Maar nogmaals, je bent vrij om te melden dat je het dienstnummer ongelukkig gekozend vond van M..klin. In N ben ik al blij met om het even welke Belgische lok! Ze zijn zeldzaam.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Jurgen

@ Maarten en Patrick: ik bedoelde een rijvaardige museumloc die ook af en toe op de baan gaat. Voor een loc die stil moet staan ga ik geen geld uitgeven, dan koop ik wel een foto. [xx(]
Ze gaan hem trouwens maken zoals hij in TP III gereden heeft, dus technisch gezien niet als museumloc. [;)]
De adviesprijs is trouwens ook zo'n ? 370, iets te veel voor een loc die in een loods zou moeten staan. Ik had liever de 64.169 als nummer gezien.


Hebben jullie trouwens al gemerkt dat Trix een andere versie brengt dan M?rklin? Zowel voor het type 64 als voor de reeks 25.5.
Die 25.5 zal ook de mijne worden. Alleen weet ik niet zeker hoe ze nu rondrijden. Met een doorlopende streep of niet?



Dus dat zal dan op zo'n 300? komen in de betere winkel. Dus ongeveer dezelfde prijs als de Fl* maar dan met sound erbij. Dan weet ik wat gekozen als ik moest kiezen [:)]

wisselstromer

tzal weer een duur jaar worden
op het verlanglijstje staan
de V300 vd DB
de V80 diesel vd DB of de 265 van roco
de nieuwe silberlinge


mss de 210 gasturbine DB
mss de nieuwe E41
mss als er een AC versie komt de ET65 (die trix nu maakt)

nu eerst nurnberg en dan sparen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer