ROCO nieuw 2008

Gestart door wisselstromer, 08 januari 2008, 14:08:28 PM

mark7758

45884 De vermelding zou zijn "2de klas met fietsafdeling van de CFL".
Alle varianten zouden in het 2de kwartaal leverbaar zijn.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

deze set is wel mooi
http://www.modellbahnecke.de/bilder/roco/41274.jpg

Die Packung mit der110.3 und den 3 Wagen mit zu ?ffnenden T?ren und Sound. Eine echte Innovation, die sicher besonders im Wechselstrommarkt Ihre Freunde finden wird.

prijs:690,00eurotjes



Wat bedoelt men nu eigenlijk? Brengt men een wisselstroom startset uit ofzo?
Of is dit een set met enkel een loc en rijtuigen?

All?, deurtjes die je digitaal kan openen is toch een mooie extra functie.
Op de site van De Pijl heeft men dit ook reeds gemeld. Men zou gaan gebruik maken van de Piezo motoren om zelfs de deuren van de staalwagens digitaal te laten openglijden. Roco is goed bezig.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

wisselstromer

het is ene set met 1 lok en 3wagons zonder sporen
de deuren zaan open en ik denk ook dat de pantos naar boven gaan
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Stom dat ze ook met een V36 op de markt komen. Die lok is reeds een paar jaar, als perfekt model, op de markt. Om de prijs van Lenz te kloppen (met ingeboude decoder en digitale koppeling voor en achter) zullen ze toch diep moeten gaan. Ze hadden beter de V60 is zo'n set gestoken met een paar goederenwagens.
Met vriendelijke groeten
Peter

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Peter

Stom dat ze ook met een V36 op de markt komen. Die lok is reeds een paar jaar, als perfekt model, op de markt. Om de prijs van Lenz te kloppen (met ingeboude decoder en digitale koppeling voor en achter) zullen ze toch diep moeten gaan. Ze hadden beter de V60 is zo'n set gestoken met een paar goederenwagens.


Gek dat ik die lok alleen in de set kan vinden en niet als neuheit los.(of er overheen gekeken??)
Wat voor zin heeft dat????
Wel komt de v65 terug,hopelijk nu wel goed,alhoewel die van mij goed loopt (uitgezocht uit 15 stuks)

wim ijsbeer

Peter

Hoi Wim,

Ja op die V65 zit ik ook te wachten, want ik had er nog geen gevonden die fatsoelijk rijdt, en op ebay durf ik hem toch niet te kopen.
Het beste nieuws is dat de V60 terugkomt in tijdperk III versie, en.... destoomlok Baureihe 03 ook tijdperk III met sound. Niet goedkoop maar wel superb.
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

die v65 komt ook in ac en ik vind dat de prijzen van de AC loks zeer scherp zijn
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ronny-vdv

Voila,

De nieuwigheden zijn beschikbaar op de website van Roco.

http://www.roco.co.at/content.php?id=1474

Gr.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

ysbeer

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Voila,

De nieuwigheden zijn beschikbaar op de website van Roco.

http://www.roco.co.at/content.php?id=1474

Gr.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]



Moet je mij toch eens vertellen waar,ik zie niets over 2008.

wim

Bundesbahnfreak

Staan weer interessante dingen tussen, bij de rijtuigen de DSB rijtuigen op 1/100 (ja ik ben nog een fosiel dat op 1/100 rij)[:D]
Verder vind ik de wagens van Peine & Salsgitter ook niet te versmaden.

hobbyist

Ik ook niet,  enkel de nieuwigheden voor de herfst 2007

Bundesbahnfreak

Zal een fout zijn op hun website, er staat neuheiten 2007 maar moet (volgens mij) 2008 zijn

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Bundesbahnfreak

Zal een fout zijn op hun website, er staat neuheiten 2007 maar moet (volgens mij) 2008 zijn



Nee hoor Roco heeft nog niets van 2008 op zijn site staan,waar 2007 staat moet ook 2007 staan.
Loos verhaal dus zonder bodem.

wim

ronny-vdv

De link die ik vermeld heb, staat automatisch op de nieuwigheden van 2008. Je ziet het evenwel niet dat het om 2008 gaat, maar het zijn weldegelijk de nieuwigheden van 2008.
Gewoon links aanduiden, locomotieven, rijtuigen, wagons.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

tom007

citaat:
Geplaatst door hapkin


de roco 45708

de roco 66664




Het zijn heel mooie rijtuigen. Misschien dat ik van elk eentje koop. Maar ik heb al de I11 van LS models al op mijn lijstje staan [:D]