Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Hallo

Gestart door Frédéric, 06 januari 2008, 14:21:00 PM

Steam.N

Weolim terug, Fredric.
Hopelijk ben je terug gezond en wel, en kun je verder bouwen aan het project waarvan dat wiel een prachtige aanzet was.
Succes, en veel plezier !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Frédéric

Hallo Jurgen,
Hemiplegisch betekend dat je half verlamd bent t.g.v. de beschadiging van een hersenhelft (hemisfeer); in mijn geval is mijn linkerlichaamshelft verlamd tgv een beschadiging van de rechter hersenhelft. Gelukkig ben ik rechtshandig. ( wanneer je rechterkant verlamd is ben je meestal ook je spraak kwijt.
Helaas  is alles nog niet goedgekomen ( mijn linker-arm en -hand zijn nog steeds onbruikbaar maar ik kan gelukkig terug stappen ( wel wat krom en scheef) maar ik ben blij dat ik uit die vervloekte rolstoel ben! na zes maand ziekenhuis in een rolstoel  ben je het wel zowat  beu.
Ik kan nu ook terug wat werken en modelbouwen dankzij een duitse modelbouwer die voor mij een geniaal toestel ontworpen heeft.
Hier te zien:
http://www.youtube.com/watch?v=GGLSjy0XQFw
en hier:
http://www.youtube.com/watch?v=DV0aRekYx5o&feature=relmfu
Groetjes,
Frédéric

Frédéric

Hallo Wim,
Hoezo buurtgenoot, waar zit jij dan?

groetjes,
Frédéric

Kautenbach

och, voor onze zuiderburen, ik woon in Zwolle, da's vast niet ver bij jouw vandaan!

Frédéric

Citaat van: Kautenbach op 27 oktober 2012, 16:39:40 PM
hoi Fr?d?ric, buurtgenoot ;)

In Zwolle zit een groter modelbouwclub, aan de Veemarkt 39 dacht ik, met zowel scheepsbouw als een replica van het station van Zwolle,

ennuh, welkom natuurlijk,

"blauwvinger" wim
Hallo Wim,
Amaai, Zwolle, da's echt niet in de buurt, ik woon nabij Brussel!

Groetjes,
Frédéric

mivc057

Hello Frederick, je bent steeds welkom in onze Modelspoor Vereniging ( www.O.V.M.V.be ) te Aalst.
Vanuit Brussel ben je er vlug.



Frédéric

Hallo Michel,
Hartelijk bedankt, ik zal het onthouden. ;-)

groetjes,
Frédéric