Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Matte plekken

Gestart door stefan rosiers, 30 december 2007, 16:35:15 PM

stefan rosiers

Heeft er hier soms nog iemand last van, dat er op sommige locomotieven kleine plekken zijn vooral als hij verpakt is in piepschuin. Ik vind het mss toch eens nodig het daarover te hebben want het is spijtig dat er op zo'n stomme manier mooi materiaal verminkt wordt

Peter

Een probleem, inderdaad. Ga er terug mee naar de winkel waar je het model kocht en ruil het.
Roco (en ook een paar andere) hebben bijgeleerd, en verpakken hun model (ondanks de styropor) nog eens in een velletje plastiek. Dat is niet alleen handig om het uit de verpakking te halen, maar beschermd het model ook nog eens tegen de inwerking van de Styropor
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Stefan, toch niet bij jouw nieuwe CFL-loc zeker ??
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Inderdaad Peter, zo een velleke plastiek doet wonderen en het kost bijna niets en onze modellen zijn perfect beschermt[;)]

ronny-vdv

Welk plastiek velletje gebuiken jullie ?

Waar kan je het kopen ?

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Peter

Bij Roco zit dat ineens bij in de doos.
Plastiek folie of vellen kan je kopen in bijna elke goede winkel waar ze oa.verpakkingsmaterialen verkopen, zoals hier in Antwerpen bv. bij AVA in de Brederodestraat. De vershoudfolie uit de suppermarkt kan je natuurlijk ook gebruiken, maar die is nogal aan de dunne kant.
Met vriendelijke groeten
Peter

eyeris

ik heb op de MTD de techniek gezien met de schuifjes die je inricht met golfplaatisolatie.
Ik gebruik het nu zelf. Je hebt geen chmische reacties met de doos, je kan makkelijk aan je machines aan, en breekt niets af in de doosjes.