Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

La Louvi

Gestart door the_gold, 29 december 2007, 15:23:54 PM

the_gold

Kan iemand mij hier meer info over geven?

Ik vond al enkele foto's over een 28er en 29er die er staan.
Het is een museum, Wie zou de eigenaar zijn? Nmbs?

Modelspoorse groeten.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door the_gold

Kan iemand mij hier meer info over geven?

Ik vond al enkele foto's over een 28er en 29er die er staan.
Het is een museum, Wie zou de eigenaar zijn? Nmbs?

Modelspoorse groeten.


Het is geen museum en de eigenaar is inderdaad de NMBS. Haine-Saint-Pierre is, zoals Leuven, een bewaarplaats voor een toekomstige museum [:(]

HIER foto's van Haine-Saint-Pierre op een opendeurdag en HIER foto's van Leuven op een andere opendeurdag.

the_gold

Ik moet zeggen dat er daar nog dingen staan die in uitstekende toestand verkeren. Al mochten ze wel wat meer locs bijzetten die al buitendienst gesteld zijn. Van mij mag er zeker een 18 bij te komen staan, Al is die wel niet helemaal belgisch maar toch.
Dat ze daar nu toch eens werk van maken he, Alle dingen te versprijd staan allemaal tesamen! Volk zal da wel lokken!

Gerolf

@the_gold: mag ik verzoeken om de tekening in je handtekening te verkleinen naar een maximale breedte van 800 pixels? De leesbaarheid van je berichten zal voor velen een stuk beter worden, omdat er dan niet meer hoeft gescrold te worden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

the_gold