Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Minder goed nieuws...

Gestart door tonycabus, 25 december 2007, 12:35:32 PM

tonycabus

Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van Ricky (Eric Sainte) dat zijn oma na een slepende ziekte vannacht is overleden.Ricky hield zeer veel van zijn grootmoeder en dit is voor hem en de hele familie een zware klap die een domper zet op de feestvreugde.
Ik heb hem vanwege ons allemaal sterkte gewenst en natuurlijk onze innige deelneming in zijn verdriet.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

Dat zijn erge dingen. Kerstmis zal voor Ricky voortaan een andere betekenis hebben. Mijn medeleven.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

adrievans

Ricky,sterkte toegewenst aan jou en je familie.
Zoals je ziet staat de modelspoor familie achter je in voor en zoals nu in tegenspoed.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Peter

Ricky,
Ook namens mijn echtgenote en mezelf, onze diepe blijken van medeleven. Mag de steun van al je modelspoorvrienden hier op het forum en elders, een klein lichtpuntje voor je zijn, in deze moeilijke uren.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Ik heb het droevige nieuws deze morgen al gelezen op het franstalige forum.
Eric is een zeer sympathieke kerel met ongelooflijke talenten en een groot hart. Ik hoop voor hem dat hij dit zwaar verlies spoedig kan verwerken.

Eric, alle sterkte toegewenst aan jou en jouw familie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Ook vanwege mij veel sterkte gewenst, ik hoop dat je dit verlies gouw kan verwerken.
Tom

loebaske

Ook vanwege ons veel sterkte, en moge elk bericht hier een steunende schouder zijn.
Eric, Anja & Jonathan

belair

Ricky, ik wens jou en je familie veel sterkte toe tijdens deze moeilijke periode.
Luc

ERVIN

Ja ook van mij en de rest van mijn gezin wens ik U veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

T03

Ricky,

het is altijd erg iemand te verliezen die nauw aan het hart ligt.
Veel sterkte toegewenst.

Marc
"I have a train riding in my brain"

just4fun

Veel sterkte in deze mindere tijd, Eric.
Paul

Bundesbahnfreak

Eveneens mijn innige deelname

Rudy

13erke

Van mij uit ook veel sterkte toegewenst, Eric.

modelbaanHO

Dit is niet bepaald de juiste periode om zo iets mee te maken, maar langs de andere kant is geen enkel moment op het jaar het 'goede' moment.

Dierbare familie of vrienden wil je nooit verliezen.

Ik wens jou en je familie veel sterkte Ricky.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

bumper

ERIC,
Veel sterkte toegewenst.

Ludo.