Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Type 12 in metaal ho (Treinshop Olaerts)

Gestart door harzfreak, 20 december 2007, 13:01:33 PM

T03

#90
Zonder partij te nemen voor om het even wie, constructeur, winkel, medemodelbouwer, politieke ingestelde of de federatie van de lamme goedzakken.... Vreemd toch dat hier weer iemand, de zoveelste, in dit geval nmbssncb , zonder naam, adres of geboortedatum en 24 berichten op zijn actief heeft, ons komt vertellen over ...
Aan de tekst te lezen is hij goed ingelicht en schrijft voortreffelijk, jammer toch zoals reeds gemeld, mensen die hier komen en hun identiteit niet bekend maken.

Eric, thx voor je info.[:)]

SpGr[;)]
Marc
"I have a train riding in my brain"

Gerolf

#91
citaat:
Geplaatst door T03
Vreemd toch dat hier weer iemand, de zoveelste, in dit geval nmbssncb , zonder naam, adres of geboortedatum en 24 berichten op zijn actief heeft, ons komt vertellen over ...
Het is wel off-topic, maar ik hoop ook dat "nmbssncb" de boodschap begrijpt.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

nmbssncb

#92
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door T03
Vreemd toch dat hier weer iemand, de zoveelste, in dit geval nmbssncb , zonder naam, adres of geboortedatum en 24 berichten op zijn actief heeft, ons komt vertellen over ...
Het is wel off-topic, maar ik hoop ook dat "nmbssncb" de boodschap begrijpt.



Ik heb inmiddels per e-mail en "off-list" kontakt gezocht/gehad met Guido Olaerts. Hij heeft mijn naam en adresgegevens.
Op de treinenshop Olaerts website staat wel degelijk dat de nieuwe 12 met antislip bandjes geleverd wordt. Dat heb ik blijkbaar over het hoofd gezien. De nieuwe 12 wordt ook zwaarder dan de messing uitvoering is mij door Guido Olaerts verzekerd.

Na verloop van tijd verwijder ik meestal mijn berichten van deze lijst (en andere "babbelboxen") omdat opschonen na een poosje wel verstandig is. Tenzij een bepaald bericht echt waardevol blijkt voor langere tijd voor de meeste deelnemers aan de lijst.

Mijn naam blijft "nmbssncb". De persoon achter het bericht is niet relevant, de inhoud van het bericht wel.
Het aantal berichten dat iemand plaatst maakt de inhoud ervan niet noodzakelijkerwijs belangrijk(er) of relevant(er).


nmbssncb
========
nmbs < Willy > sncb
===============

Peter

#93
Spijtig dat er nog altijd mensen zijn die niet herkend willen worden.
Schamen ze zich omdat ze in de ogen van (sommigen) met treintjes spelen? Onze hobby is al lang geen speelgoed meer, en het is zeker geen schande met naam op dit forum te staan. Integendeel.
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

#94
Peter, ik sta ook niet met men echte naam op dit forum..
is maar dat ik ooit ben ingelogd op dit forum en toen men algemeen nickname heb gebruikt...ondertussen weten sommige wie ik ben, en kon ik het veranderen zou ik het meteen doen.
Maar algemeen heb ik geen bezwaar tegen nicknames, als men maar zijn profiel behoorlijk invuld....
Ons zoontje wil ook dringend zijn profiel aanmaken op dit forum...pffff nog maar 7jaar en wil er al bijhoren, kan nog niet perfect schrijven....maar wil dus ook onder een nickname op het forum[;)]

doomslu

#95
Eric, of was het loebaske, nicknames zijn geen probleem, wel het weigeren om de naam in het profiel in te vullen.
Ook schrappen van berichten is zeer storend want dan raak je de draad van het draadje kwijt. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

#96
citaat:
Geplaatst door loebaske

...dat ik ooit ben ingelogd op dit forum en toen men algemeen nickname heb gebruikt...en kon ik het veranderen zou ik het meteen doen
Dat is geen moeite, stuur maar een pm [;)]
Anderzijds is "Loebaske" intussen een begrip op dit forum, dus waarom wijzigen?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

#97
Ik vind dat de naam Loebaske perfect bij Eric past [:D].
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

#98
Eric, we weten allemaal dat je (een) Loebaske bent[:D][:D][:D], dus waarom veranderen?[:I][:I][:I]
Met vriendelijke groeten
Peter

T03

#99
Ik heb inmiddels per e-mail en "off-list" kontakt gezocht/gehad met Guido Olaerts. Hij heeft mijn naam en adresgegevens.
Op de treinenshop Olaerts website staat wel degelijk ...enz
nmbssncb



========

[/quote]
Volgende keer zeven keer tongske draaien in je mond alvorens met onjuistheden over de boeg te komen. Guido heeft jouw naam en adresgegevens...ja en dan ? Ben je een anonieme BV ? Prins Laurent of misschien James Bond ? Hier is elke treinliefhebber welkom,onbekende laat je kennen op ons forum, wees niet bedeesd en kom op voor je schrijven ...maak je bekend ![:D][:D][:D]

All? goed nieuws voor de manne die een type 12 hebben besteld[;)]

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"