Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 66

Gestart door trainfreak, 18 december 2007, 12:10:11 PM

Zamateur

Gerrit,
Voor Z, had ik aan Luc na zijn artikel over de verkoop van Belgische materialen op e-bay geschreven.  Hij heeft me doodeenvoudig gevraagd of ik een artikel kon schrijven over de verkoop van Z.  Er zijn enkele personen die deze schaal in ons land uitoefent.
Zébu-Zamateur

amateur van Z en technische directeur van Saroulmapoul

doomslu

citaat:
Geplaatst door Zamateur

Gerrit,
Voor Z, had ik aan Luc na zijn artikel over de verkoop van Belgische materialen op e-bay geschreven.  Hij heeft me doodeenvoudig gevraagd of ik een artikel kon schrijven over de verkoop van Z.  Er zijn enkele personen die deze schaal in ons land uitoefent.

Laat dit een uitnodiging zijn voor iedereen die een andere schaal dan H0 beoefent : heb je iets te schrijven, ben je naar een interessante tentoonstelling of bijeenkomst geweest, zet eens iets op papier met een aantal leuke foto's erbij ! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Vandaag ook maar eens een exemplaar wezen halen. Ik vind het over het algemeen een goed afgewogen nummer, met voor elk wat wils. Weliswaar met een hoog TEE gehalte, maar ik vind het juist handig om alle informatie bij elkaar te hebben.

Waar ik wel eens om moet glimlachen is het Vlaamse taalgebruik.
Als je een vijs moet losdraaien, waar doe je dat dan mee? Bij gebrek aan een vijzendraaier moet je je dan maar behelpen met een schroevendraaier. [:)] (blz. 67, plaatje 8)

erik de noorman

Neen wij doen dat met een toernavies. [:)]

Erik

doomslu

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Neen wij doen dat met een toernavies. [:)]

Erik

[:D][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Tom

Ik vind dat het een van de betere nummers is.
Omdat mijn abonnement ten einde was heb ik mijn nummer naar de krantenwinkel gaan halen.
En ik was toch wel verschoten dat de prijs met bijna een halve euro is verhoogd zonder dat daar iets van gezegd wordt, ik hoop dat de prijs van het abonnement dezelfde blijft.
Tom

janjozef

Wel het kan dat het een van de beter is maar dat is zeker niet voor mij, een aantal artikels intresseren me niet helemaal, zoals de TEE die ik al in SJ had gelezen (ook bij de concurrentie "op de baan"),

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

D_Loc

Ik heb nummer 66 nog steeds niet in huis. Ben ik de enige?
Ik wacht nog even morgen af en anders stuur ik even een mail naar Meta Media.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

mark7758

Dirk, MSM is altijd in NL een paar dagen later dan in Belgie.
Had hem ook nog niet in mijn bus.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

In Luxemburg is hij ook nog niet aangekomen.
Misschien zijn de grenzen gesloten met Kerst ? [:o)][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Ok, dan wacht ik nog even (on)geduldig[:D]
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

pabe

@ doomslu:  luc, hij komt met de trein...  vandaar dat hij wat later is [:D][:D][:D]  zeker als hij momenteel een stuk door Wallonie moet rijden...[}:)]

doomslu

citaat:
Geplaatst door pabe

@ doomslu:  luc, hij komt met de trein...  vandaar dat hij wat later is [:D][:D][:D]  zeker als hij momenteel een stuk door Wallonie moet rijden...[}:)]

Ja, de sporen liggen daar glad. [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Deze morgen hier in de brievenbus... [:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Bij mij vandaag in de brievenbus[8D]
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk