Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wensen voor 2008

Gestart door Gerolf, 17 december 2007, 14:49:47 PM

bumper

Hallo iedereen,

Ook vanwege mijn echtgenote en mezelf de beste wensen voor 2008.
En heel veel modeltreinenbouwplezier.

Groetjes.
Ludo.
 

argilla

vanwege mijn echtgenote en mijzelf aan alle forumleden en aan de redaktie van MSM en forumbeheerders

" een vredevolle kerst en een voorspoedig nieuwjaar"

[;)]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Stomer

Aan alle FORUM-leden een gezond en vreugdevol 2008 en bedankt voor de vele raad die ik mocht verwerven.

Marc uit Erpe
 

stoomloc

Mijn echtgenote, mijn drie kindje en ik wensen alle modelbouwers een gezond, liefdevol, gelukkig 2008 en dat het een jaar mag worden met veel modelbouwplezier.

Wim uit OVERmere

tonycabus

Ook vanwege mijn echtgenote, mijn vriend en baas Jean Herckens en mezelf het allerbeste vanuit FBK!
Veel modelbouwplezier, bekijk het nuchter, smijt niet met geld maar hou het simpel. Fun! Inventiviteit!
D?t is wat we jullie wensen[:)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Peter

Vanwege mijn echtgenote en mezelf, wensen we aan allen een vrolijk kerstfeest en een voorspoedig en gezond nieuwjaar.

Peter en Jeannine

PS. vermits we toch in MSM over de TEE's bezig zijn, een winters zicht met een VT11.5 in (ja waar zou het zijn?)

Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

Ook vanwege mezelf aan iedereen een goed 2008 gewenst een goed gezondhet en veel trein plezier.
Tom

DelticPower


Mede namens mijn vrouw iedereen fijne kerstdagen toegewenst, moge 2008 voor iedereen een gezond en gelukkig jaar zijn.
Verder wil ik iedereen wijzen op mijn onderschrift en van harte voor het komende jaar aanbevelen.[:D]
Groeten van Jan

factageklerk

M'n beste modelspoorminnende mensen ,
Mag ik u het beste wensen ,een goede gezondheid (de grootste rijkdom die een mens bezitten kan).Voldoening van je hobby en omgeving (familie,vrienden) en dat iedereen z'n modellen kopen kan die men graag heeft en tot slot ...... verdraagzaamheid voor elkaar want dat was soms het afgelopen jaar op dit forum ver te zoeken [;)]
 

fredvervoort

Aan alle modelspoorders fijne feestdagen en een heel gezond 2008 en natuurlijk heeeeeeeeeel veel treinplezier
vanwege Fred (voorzitter Antwerp Train Association)

BD1701

Ook van mijn kant de beste wensen voor 2008 en dat het terug een heel mooi modeltreinjaar mag zijn, met weer een aantal mooie Belgische nieuwigheden.
 

janjozef

Ook van mij de beste wensen voor iedereen in 2008 en dat zijn model moge uitkomen aan een goede prijs

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

Een gelukkig nieuw jaar en alles wat je maar wensen kan in 2008! [8D]

marCOntainer

Ook vanuit Sittard fijne kerstdagen gewenst en de beste wensen, vooral een goede gezondheid, voor 2008. En dat het nieuwe jaar veel trein- en modelbouwplezier mag brengen [^]
Grtz Marco

jan77

Voor iedereen een Zalig Kerstfeest en Heel gelukkig en gezond 2008 gewenst van Jan en Kristina.