seintjes besturen met je ecos

Gestart door zeilfreakje, 13 december 2007, 16:32:37 PM

INFO

#15
citaat:
Geplaatst door zeilfreakje

ik zal eht dan wel proberen want echte hulp hoierop kun je blijkbaar niet krijgen ik vind dat niet erg maar ik zal er dan wat langer over doen natuurlijk ik zal wel ne keer info vragen in de club



Echte hulp is ook niet te geven, je beschikt over geen of nauwelijks ervaring. Dus alle beginners antwoorden, wekken bij jouw zoveel vragen op, dat het dus onmogelijk is om daar een kant en klare oplossing voor te bieden.

Je hebt een peperdure digitale centrale gekocht en je denkt dat het een of ander wondermiddel is. Nu is dat niet zo, dus kom je nu waarschijnlijk van een hele koude kermis thuis, en kom je er achter dat het iets anders werkt en toch niet zo eenvoudig is als dat je gedacht had, of dat er je misschien wel is voorgespiegeld.

Dit is geen kritiek om je de grond in te trappen of je te beledigen, maar meer een vaststelling van een feit.

Verder is het zo dat je niet van de ene op de andere dag een digiprof wordt, en dat je zelf veel zult moeten lezen en moeten oefenen om het te worden. Dus probeer eerst de basis onder de knie te krijgen en ga dan stapje voor stapje verder.

Dus zoals Ysbeer ook al aangaf, ga eerst lezen, vraag dan als het nog niet duidlijk is wat j eventueel moet kopen, en ga dan aan de slag, dat bespaard je een heleboel geld en ergernis, en maakt de hobby voor jezelf alleen maar leuker leerzamer en aantrekkelijker.

Ik kan je perfect uitleggen hoe het aangesloten moet worden, maar of je het dan ook allemaal snapt en het in de praktijk kunt brengen, daar heb ik dus op dit moment mijn vraagtekens bij.

Dus veel lezen vooraf, veel duidelijke vragen stellen, dat kan op dit forum, of bij een club, en dan langzaam op en uitbouwen.
Een beter advies kunnen wij je niet geven.

Alleen de waarheid ligt in het midden.

zeilfreakje

#16
vrienden het is mij gelukt het aan tesluiten en de treinen stoppen voor het rood sein dat is prachtig gewoon bedankt iedereen

ja ik sta soms beetje te onzeker enz maar ja niet iedereen is er ook zo slim dat ie het direkt kan he

groetjes