Spoorplan omgeving Gent-Dampoort

Gestart door MickeyMouse, 12 december 2007, 21:01:08 PM

MickeyMouse

Hallo,
Al een tijdje ben ik op zoek naar allerhande redelijk gedetailleerde info (vooral sporen, blokken, seinen, ...) over het deel tussen pakweg Gentbrugge over Gent-Dampoort tot iets voorbij het vormingsstation Gent-Zeehaven, het vormingsstation inbegrepen.
Ben namelijk van plan om daar een, nog niet nader bepaald, deel van na te maken in model...

Iemand enig idee hoe en waar ik aan dergelijke info zou kunnen komen?
Geert

eddy

hoi Geert,

mijn bedoeling is om het station van Diest en zijn in en uitrijsporen in model na te maken.Ik ben naar de stationschef geweest en die heeft mij een copie van het sporenplan gegeven,hierop staan al de seinen en ook de exacte afstand tussen alle seinen.Ook heb ik het plan van het stationsgebouw gekregen van de NMBS na schriftelijke aanvraag.In mijn geval moest ik mij wenden tot het tekenbureau in Hasselt.Dus ga het vragen,een nee heb je en een ja kuntU krijgen.
succes Eddy

MickeyMouse

Zal dat eens proberen eddy.
Heb momenteel echter nog geen idee waar ik de stationschef kan vinden, GentDampoort, Gen Zeehaven of zijn er meerdere??? Iets om alsnog uit te zoeken...In alle geval bedankt voor de tip Eddy, ga da zeker uitproberen.
Wie niet waagt blijft maagd...:-)

Geert

eddy

dag Geert,

Kijk eens op railinfo@infonie.be daar staan verschillende plans op van stations.Ook van Gent Dampoort,Gent Zeehaven.Ik denk dat ge daar eens moet contact opnemen.
vgr Eddy

doomslu

citaat:
Geplaatst door eddy

dag Geert,

Kijk eens op railinfo@infonie.be daar staan verschillende plans op van stations.Ook van Gent Dampoort,Gent Zeehaven.Ik denk dat ge daar eens moet contact opnemen.
vgr Eddy

eddy, je geeft daar een e-mail adres op.
Ik vermoed dat je deze site bedoelt : http://perso.infonie.be/railinfo/cartes/fl/
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

MickeyMouse

Inderdaad, was er ook al achter gekomen...
kGa daar dus ook maar eens mijn licht opsteken.
Bedankt voor de info.

Geert