Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

WERK IN UITVOERING !!

Gestart door tonycabus, 10 december 2007, 15:13:04 PM

martintje

zeker een zure noordeling tegengekomen pas geleden ?? of heb je altijd een 1 vast beeld van alle personen per regio ?? [:)]
Ik snap alleen niet zo wat alcoholiname met de forum baan te maken heeft. Als het goed is komt de leut vanzelf, dat hoef je echt niet on normen vast te leggen lijkt me
Mvg Marty

janjozef

Voor mij hoeft alcohol ook niet direct, als ik rij geen drank
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Valentijn

In de club (OVMV Aalst) hebben we enkele module's gebouwd gebaseerd op deze normen.
Enige afwijking zijn het gebruik van k-rail en een standaard breedte van 150 cm voor een modulebak.



Er zijn nu zes van deze modules en er zijn er nog enkele in aanbouw.
Op de beurs te Mechelen waren reeds enkele hiervan te bewonderen, maar ondertussen zijn ze verder afgewerkt.
Het leuke eraan is dat iedereen naar eigen creativiteit en kunnen kan participeren.
Inderdaad is er hierdoor geen druk en loopt het daardoor soms wat moeizaam.  Maar langzaam gaat ook.
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

doomslu

Kom ons zaterdag en/of zondag bezoeken in Genk! [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

martintje

Mvg Marty

Valentijn


Even terug van onder het stof halen.

Hierbij een nieuw stukje scenery voor een van de keerlussen van de module baan.

De inspiratie komt van een vakantie in Cornwall van enkele jaren geleden: 'Restormel Castle'.





Valentijn

Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

dgrr57


janjozef

inderdaad veeeeeel beter dan een plaat met met sporen op

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem