Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

modeltrein paradijs

Gestart door zeilfreakje, 08 december 2007, 00:38:31 AM

zeilfreakje

hallo vrienden ik zoek ne 1" reeks en ze hebben me verteld in de zwitserse treinclub van sinaai dak es moe langsgaan bij modeltrein paradijs maar nu kan er mij iemand zijn telefoon nummer bezorgen aub

zodak es kan bellen met hem groetjes alvast

Gerolf

Ik vermoed dat je Tufken bedoeld. Kijk eens bij de leden ... [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Pff ik heb dat bericht drie keer moeten lezen, schrijf jij altijd zo zeilfreakje??[:I]

zeilfreakje

ja sorry mijn nederlands is niet goed ben een halve spanjaard hoor groetjes

loebaske


Anarchy

citaat:
Geplaatst door loebaske

www.modeltrein-paradise.be



???

//www.modeltrein-paradise.be

SuSke

binnenkort is tufken "hofleverancier" van het forum [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

zeilfreakje

tufken ik bewonder hem heel hard hij is eerlijk tegen de mensenn en is zeer behulpzaam voortaan zul je mij vaak vinden bij tufken voor gerief groetjes benny

loebaske

Was het niet just  Anarchy [?][?][?][?][?]

Gerolf

Ik moet zeggen dat ik die opmerking ook niet door heb ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

zeilfreakje

ik bedoel dat ik blij ben dat jullie mij tufken hebben aangeraden jongens hehehehe


groetjes benny

ik kende tufken nog niet he ik ben recent nieuw op het forum hier he

tonycabus

We vroegen al vaker om niet expliciet reklame te maken op dit forum.
Daar is het blad voor. Wie reklame maakt in MSM/TMM betaalt daarvoor, en dus hoeft het hier niet gratis. Dat is oneerlijk tegenover de adverteerders.
Voortaan eisen we dat zulke berichten per PM afgehandeld worden.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

zeilfreakje

sorry tonycabus ik zal mijn exuses aanbieden maar ik vidn als je van iemand tevreden bent mag het ook gezegd worden vind ik de concurentie is wel hard onderling dan maar ik zal toch steeds bij tufken gaan ik vind dat goed dus waarom bij een ander gaan he groetjes benny ik zie niet graag woorden op het forum maar ik vind eerlijkheid duurd het langst natuurlijk groetjes