Nieuws:

Nu in MSM 257 REPORTAGE: On traXS 2025 * Op bezoek bij Z-spoor fan August Windels

Hoofdmenu

Hobby Verborgh N-schaal modellen

Gestart door scotrail, 06 december 2007, 14:33:13 PM

scotrail

Hallo,

Heb enkele dagen geleden een 2de klass NMBS couchette rijtuig type I6 (met lichte/roze streep) op de kop getikt.
Van verkoper vernomen dat dit indertijd (zo'n 10 ? 15 jaar geleden) door Hobby Verborgh winkel (uit het Gentse) gemaakt is op basis van Arnold model.
Weet er iemand wat die toen nog buiten dit hebben uitgebracht? Hebben die ooit een catalogus en/of referentienummers gehad en hoeveel exemplaren er van elk model gemaakt zijn?
Heb Hobby Verborgh trachten te contacteren maar blijkt dat die sinds april/mei 2007 dicht zijn.

Alvast bedankt voor reacties.
Scotrail

doomslu

Ze zijn niet gesloten, wel verhuisd vanuit Gent naar Lochristi.
Ze zijn trouwens nog goed aktief op eBay.
Ik zal vanavond eens kijken of ik thuis kontaktgegevens heb liggen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Roderik

citaat:
Geplaatst door scotrail

Hallo,

Heb enkele dagen geleden een 2de klass NMBS couchette rijtuig type I6 (met lichte/roze streep) op de kop getikt.
Van verkoper vernomen dat dit indertijd (zo'n 10 ? 15 jaar geleden) door Hobby Verborgh winkel (uit het Gentse) gemaakt is op basis van Arnold model.
Weet er iemand wat die toen nog buiten dit hebben uitgebracht? Hebben die ooit een catalogus en/of referentienummers gehad en hoeveel exemplaren er van elk model gemaakt zijn?
Heb Hobby Verborgh trachten te contacteren maar blijkt dat die sinds april/mei 2007 dicht zijn.

Alvast bedankt voor reacties.
Scotrail

Minitrainexpo uit Blankenberge zet deze reeks verder. Informeer daar eens
Always be modelling!

doomslu

citaat:
Geplaatst door doomslu

Het adres : Dorp west 26, 9080 Lochristi
Telefoon : 09 223 12 36
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bjornbockstal

Toen Verborgh nog in Gent zijn winkel had was er niet echt veel N materiaal te verkrijgen. Wat er nog te verkrijgen was aan N materiaal was oude stock, hetgeen hij nu nog verkoopt op Ebay.

Bjorn
citaat:
Geplaatst door doomslu

scotrail

bedankt voor info
zal eens informeren bij minitrainexpo en op nieuw adres van Hobby Verborgh
Scotrail