Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Ebay gekte

Gestart door Gizzmo, 24 november 2007, 14:56:48 PM

Michiel

Het is dus kwestie een 3063 te vinden zonder doos, die is een heel stuk goedkoper voor identiek hetzelfde dingetje!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Pol

Wat ik compleet geschift vind, is dat er mensen zijn die een lok voor 1 euro op E-bay zetten en er dan na vijf dagen nog 150 euro voor krijgen! Ongelofelijk![:0]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Michiel

Het plaatsen op eBay tegen 1 euro is een tactiek. De bedoeling erachter is om in 1 week tijd zoveel mogelijk volgers te krijgen, die het dan gaan uitvechten tijdens de laatste minuten van de aanbieden... De tactiek werkt over het algemeen, en vele (vooral eBay-groentjes) laten zicht in de storm van de strijd nogal gaan!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Het eigenaardige is dat dit enkel op Ebay gaat. Op Yezz, of Kapaza geraak ik van mijn loks niet vanaf, ondank het feit dat ze nieuw en een stuk onder de nieuwprijs staan.
Zal ze binnenkort ook op Ebay moeten zetten.
Met vriendelijke groeten
Peter

Roderik

citaat:
Geplaatst door Peter

Het eigenaardige is dat dit enkel op Ebay gaat. Op Yezz, of Kapaza geraak ik van mijn loks niet vanaf, ondank het feit dat ze nieuw en een stuk onder de nieuwprijs staan.
Zal ze binnenkort ook op Ebay moeten zetten.



Ik heb dezelfde ervaring. Ik denk dat de sterkte juist zit bij die beperkte tijd om te kunnen kopen. Als je bijvooreeld geen 10 dagen volgt, ben je het kwijt.
Bij Kapaza kan je alles 3 maand laten staan.
Always be modelling!

loebaske

Je moet idd. krankzinnig zijn om zoveel te bieden voor een lege doos.
Daaraan ziet men dat ZOT zijn geen pijn doet, tenzij in de portomonee[:D]
In ieder geval ik heb al men lege dozen nog, dus als ik op pensioen ben, ga ik die op ebay zetten, men zoontje zal er goed bij varen[:)][:)]

SuSke

citaat:
Geplaatst door Roderik

citaat:
Geplaatst door Peter

Het eigenaardige is dat dit enkel op Ebay gaat. Op Yezz, of Kapaza geraak ik van mijn loks niet vanaf, ondank het feit dat ze nieuw en een stuk onder de nieuwprijs staan.
Zal ze binnenkort ook op Ebay moeten zetten.



Ik heb dezelfde ervaring. Ik denk dat de sterkte juist zit bij die beperkte tijd om te kunnen kopen. Als je bijvooreeld geen 10 dagen volgt, ben je het kwijt.
Bij Kapaza kan je alles 3 maand laten staan.


Die ervaring heb ik ook. Je doet een bod op Kapazaa en je hoort niets meer tot je een mail stuurt en dan krijg je ijskoud te horen dat het niet genoeg is [V].
Dat is niet direct het principe van een veiling maar eerder van een gewone door-de-weekse tweedehandsmarkt. Hoewel dan vraag je niet om een bod, maar stel je gewoon de gewenste vraagprijs.[;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

Over lege dozen gesproken, ik heb hier nog een lege doos van een Keyser kit: de Brossel type 551. Als iemand geïnteresseerd is...? Ik verkoop het voor de verzendkosten (4,30euro). Anders gooi ik het weg. (dit is geen grap[:D])
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

citaat:
Geplaatst door Saraan

Over lege dozen gesproken, ik heb hier nog een lege doos van een Keyser kit: de Brossel type 551. Als iemand geïnteresseerd is...? Ik verkoop het voor de verzendkosten (4,30euro). Anders gooi ik het weg. (dit is geen grap[:D])



Als ze groot genoeg is, kan je er eerst nog een pak(je) oud papier i kwijt [;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Jurgen

citaat:
Geplaatst door treinliefde

Hier is er weer eentje, bieden maar:

http://cgi.benl.ebay.be/MARKLIN-43536-voiture-av-poste-de-conduite-SNCB-NMBS_W0QQitemZ380069050661QQihZ025QQcategoryZ9079QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem



Zo is er onlangs nog 1 weggegaan voor die prijs. Nieuw heb ik er 79 euro voor betaald. Had ik het geweten, ik had direct de hele winkel leeggekocht. Dan kon ik ze nu op Ebay plaatsen en winst maken.
Degene die ik nu heb, blijft gewoon waar hij is. Op mijn baan dus. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ludwig

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door treinliefde

Hier is er weer eentje, bieden maar:

http://cgi.benl.ebay.be/MARKLIN-43536-voiture-av-poste-de-conduite-SNCB-NMBS_W0QQitemZ380069050661QQihZ025QQcategoryZ9079QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem



Zo is er onlangs nog 1 weggegaan voor die prijs. Nieuw heb ik er 79 euro voor betaald. Had ik het geweten, ik had direct de hele winkel leeggekocht. Dan kon ik ze nu op Ebay plaatsen en winst maken.
Degene die ik nu heb, blijft gewoon waar hij is. Op mijn baan dus. [:D]



Spijtig Jurgen want voor een eerlijke prijs wil ik er wel eentje.[:)]
Je moet trouwens eens naar de andere aanbiedingen zien die deze persoon heeft uitstaan .
Er staan nog enkele lachtertjes tussen[xx(]
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

janjozef

Op beurzen kan je ze kopen voor 40 a 50? afhankelijk van hun staat, dan is 79?zelfs nog duur

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

755philippe

Even dit draadje terug opgenomen.
Op e-bay een setje van 3M6 incl stuurstand voor slechts 440€ als beginbod. Lijkt mij precies wat aan de hoge kant. Ik heb deze ook dus misschien toch slapend rijk worden door de verkoop van m6 rijtuigen. Even de link van de verkoper http://www.ebay.de/itm/LS-Models-43512-SNCB-NMBS-M6-Doppelstockzug-3-tlg-mit-Steuerwagen-AC-DIGITAL-/302447055770?hash=item466b3fd39a:g:sUAAAOSwHm5ZtE5v

Wie doet er een eerste bod ?  ;)

Mvg

755philippe

Metpetergaathetbeter

#59
ik denk dat de set 123vanhem321 gaat blijven :-\