MSM 65

Gestart door doomslu, 21 november 2007, 16:47:27 PM

doomslu

MSM 65 zou ??n dezer dagen wel eens in jullie brievenbus kunnen vallen?
Ik open alvast dit draadje zodat we klaar zijn om al jullie op- en aanmerkingen, gezouten en ongezouten meningen te verzamelen.

Ik meen dat er weer voor iedereen wat lekkers zal bij zijn. :p
We hebben deze keer een aantal hoogst interessante reportages uit binnen- en buitenland.
Natuurlijk ook weer een aantal staaltjes van kunnen voor de zelfbouwers, (Niet waar, Gerolf ? ;)) en zelfs het eerste doe-het-zelf-artikel van een forumlid.
Uiteraard is er weer een uitgebreide portie nieuws en we zijn allemaal nieuwsgierig hoe het met de mini-baantjes wedstrijd is. In een eerste bijdrage presenteren 17 deelnemers in 't kort hun project.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Leuk, ik heb'm al. [:)]
Wat staat erin? Vanalles over modelbouw. [:D][:p]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Wat staat erin? Vanalles over modelbouw. [:D][:p]

Zeg dat het niet waar is ! [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ruben13

licht het boekje al in de winkel rekken
[:I]

doomslu

citaat:
Geplaatst door ruben13

licht het boekje al in de winkel rekken
[:I]

Vrijdag zou dat het geval moeten zijn. Abonnees met een snelle postbode hebben 'm iets vroeger. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Ik heb nog niets gezien in de rekken,het was er donker[:D][:D][:D]

(heb je'em?)

Gerrit

erik de noorman

Zat van de morgen in de bus. Pas nu even kunnen door bladeren.
Weer een goed artikel van Gerolf en onze vriend Emmanuel. Niet echt mijn ding dit nummer maar objectief bekeken geen slecht leesnummer.

Erik

doomslu

@roche : yep, ik heb 'm. [;)]

@erik : mijn indruk is ook dat het nummer inhoudelijk anders is dan wat we gewoon zijn, maar daarom niet minder goed (= persoonlijke mening). Volgende keer kan het weer helemaal anders zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

schumim

Bij mij zat ie vanmorgen ook in de bus, effe vlug door gebladerd, van weekend effe mijn tijd nemen om het deftig te lezen.



eddy

Zat vanmorgen in de bus.Gauw tussen de soep en de patatten in gekeken.Amaai Gerolf gij zij gene simpele ,straks eens deftig doorlezen.

groeten Eddy

mardelat

Ondertussen al gelezen (wat wil je van een gepensionneerde). Zeer goed artikel van GVM betreffende Hornby; een stukje geschiedenis moet ook kunnen in een dergelijk blad. Doe zo voort. Marcel

Peter

Smaken verschillen blijkbaar. Dit nummer is voor mij, afgezien van artikels zoals van Gerolf, een van de minste. Als je Hornby en de Engelse baan samen telt (hoe mooi die baan ook is) ben je al bijna door half MSM.
Dus volgende keer weer beter, want ikbegrijp dat ieders interesse eens aan bod moet komen.
Met vriendelijke groeten
Peter

thalysken

Die mening heb ik ook Peter.[V]



boke

Inderdaad... Bij mij is het ook ??n van de mindere, maar zoals Peter schreef, alles moet al eens aan bod kunnen komen! Maar ik vermoed dat het een exemplaar is dat niet vlug meer boven gehaald zal worden... nadat het geklasseerd is! [V]

jan77

Jullie hebben hem al dus je mag al blij zijn mijn postbode had nog niks bij
Jan