Marklin kraantje art nr 46715

Gestart door alfa624, 15 november 2007, 10:13:49 AM

alfa624

Hallo iedereen,
Heeft er iemand ervaring met de gele spoorwegkraan van Marklin art nr 46715 .Met de 6021 centrale  gaan alle functies perfect, maar met de Intellibox centrale heb ik geen reaktie via de functie toetsen

dank
alfa

Gerolf

Deze vraag hoort eigenlijk thuis in het "digitale" gedeelte van het forum.
Ik ben zeker geen kenner, maar ik vermoed dat het iets te maken kan hebben met Motorola/DCC instellingen van je IB.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Deze vraag hoort eigenlijk thuis in het "digitale" gedeelte van het forum.

Onderwerp verplaatst naar de correcte rubriek...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

INFO

De oplossing van dit kleine probleempje staat op de website van Uhlenbrock in de rubriek FAQ.

http://www.uhlenbrock.de/3/0/1/2/I56FD78C-001.htm!
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Klaas Zondervan

Dit zelfde probleem heb ik bij ons op de club gezien. Kraan werkt perfect met de 6021, maar met de IB helemaal niks. De verklaring die ik heb gehoord is dat M?rklin expres aan het protocol heeft geknutseld om te zorgen dat het met de IB niet werkt. Maar of dat echt zo is, dat durf ik niet te zeggen.

<edit> ik zie net dat Info de oplossing al heeft aangedragen.

INFO

Nee hoor, dat zal iemand op de club wel wensen, maar dat is niet zo, het zelfde probleem bestaat er ook met de meetwagen, wordt op dezelfde manier opgelost. [;)]
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door INFO

....dat zal iemand op de club wel wensen,...
Wie zou je nou toch bedoelen? [:D][:D][:D]

citaat:
....maar dat is niet zo,....
Inderdaad, na het lezen van dat bericht van Uhlenbrock is me in grote lijnen wel duidelijk waar het probleem zit.