Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

nieuw op het forum

Gestart door stoomloc, 13 november 2007, 21:45:16 PM

doomslu

Wij zijn nu wel een beetje aan't "ontsporen" in dit draadje, of toch niet want het is de bedoeling dat we met elkaar kennis maken, niet ?

Ik woon inderdaad tussen de wijngaarden op de flanken van de Moezelvallei. Het befaamde wijnhuis "Bernard-Massard" is 'beneden' in het stadje gevestigd. [:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

rixke rail

citaat:
Geplaatst door stoomloc
al gaat het voor mij niet vlug genoeg vooruit, maar ja geduld is een schone deugd.



Join the club, mate ! [:o)]
Ik wilde ook te vlug herbeginnen na mijn verhuis en heb daardoor te v??l fouten gemaakt ! Voornamelijk een slechte onderbouw, waar ik nu wel wat problemen mee heb ! Dus : TAKE YOUR TIME !
Voor de rest : veel sukses gewenst, Wim "Stoomloc" !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

stoomloc

Hallo,

Bedankt medemodelspoorgenoten voor jullie reacties. Dit geeft nog meer moed om ermee te herbeginnen, alleen zal het nog even duren.

Groeten

Wim

loebaske

Wie weet dat het nog een tijdje zal duren [:)][:)] als je toch in de
buurt van mere woont moet je maar eens afkomen en wie weet krijg je nog raper goestig om er aan te beginnen [:D][:D][:D]
Je kan ook altijd meehelpen bouwen aan die van mij [:D][:D][:D][:D]

stoomloc

citaat:
Geplaatst door loebaske

Wie weet dat het nog een tijdje zal duren [:)][:)] als je toch in de
buurt van mere woont moet je maar eens afkomen en wie weet krijg je nog raper goestig om er aan te beginnen [:D][:D][:D]
Je kan ook altijd meehelpen bouwen aan die van mij [:D][:D][:D][:D]


Goesting genoeg, maar ja zoals bij iedereen als je nog thuis woont, heb je veel meer tijd, maar niet genoeg geld. Als je het huis uit bent, getrouwd, kinderen dan heb je meer geld maar dan minder tijd. Ik zal zeker eens langskomen, heb al een mailtje gestuurd.