Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Ongelofelijke prijzen !!!!

Gestart door ronny-vdv, 05 november 2007, 23:28:54 PM

loebaske

Ondertussen is die prijs al aangepast naar ?239.99 om het maar geen 240? te zijn, maar als ik me niet vergis stond die indertijd aan ?317 nieuw geprijst[?][?][?] met alles erop en eraan[?][?]

linuxstecheltje

kost nu nieuw ?275 bij tufken
de normale prijs zou ?378 zijn [;)]
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

Ludwig

Rikkie,[;)]
Ik koop zelf al jaren op Ebay en af en toe doe ik wel eens een zaakje.
Zoals andere al aanhaalde zet ik ook een maximum bedrag op een object en wacht dan af hoe het afloopt.
Het is al een paar keer gebeurt dat ik een object win zonder dat ik het in de gaten heb [:)]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ysbeer

citaat:
Geplaatst door linuxstecheltje

kost nu nieuw ?275 bij tufken
de normale prijs zou ?378 zijn [;)]



Ik kan je minsten 2 adressen geven waar de lok maar circa 170 euro kost.
Let wel nieuw bij een erkende handelaar
Voorgaande reactie lezen blijft een kunst[:0][:0]

wim ysbeer

linuxstecheltje

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door linuxstecheltje

kost nu nieuw ?275 bij tufken
de normale prijs zou ?378 zijn [;)]



Ik kan je minsten 2 adressen geven waar de lok maar circa 170 euro kost.
Let wel nieuw bij een erkende handelaar
Voorgaande reactie lezen blijft een kunst[:0][:0]

wim ysbeer



zeker dat we het dan beiden over de sound versie hebben?
in dat geval mag je me de adresjes zeker sturen. [^]
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...


linuxstecheltje

citaat:
Geplaatst door ysbeer

gedaan

wim ysbeer



bedankt [:p]
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

eddy

heb op ebay een class 66 van Mehano met sound gekocht voor ? 124 en ?7 verzendkosten.

groeten Eddy

eddy

heb op ebay een class 66 van Mehano met sound gekocht voor ? 124 en ?7 verzendkosten.

groeten Eddy

ERVIN

Wow Eddy, dat is echt wel spotgoedkoop!!![:0]

dancer

Ebay is inderdaad soms duur, maar door goed en veel te kijken en een beetje geluk kun je nog iets vinden...
Tegenwoordig is Ebay Duitlsand zo duur, en staan de prijzen er vaak in dollars (waarschijnlijk omdat vele Amerikanen er nu kopen en zo dus de prijzen omhoog gaan?)
Maar ja als je een object hebt dat je snel wil verkopen, dan is ook een oplossing : "op ebay plaatsen"...
Momenteel heb ik ook op ebay een paar spullen gezet (ook om eens te experimenteren), en van sommige gaan de prijzen redelijk omhoog (ja iedereen wil natuurlijk zo veel mogelijk geld verdienen h?), en voor andere objecten staat het veel te laag naar mijn goesting...
Wat de dure verzendingskosten betreft: vele verkopers vragen iets meer dan de verzendingskosten zelf: dit omwille van kosten van plakband en karton om het in te pakken, en de kosten om het pakje naar de post te brengen...  Ik heb zelf gezien hoeveel tijd je verspilt door al dat inpakken enz van pakjes...
Inderdaad de post is duur en de service van de post is niet zo fameus...  
Ik heb ook opgemerkt dat vele ebayers hun beginprijzen te hoog houden, en het object dan gedurende 6 maanden proberen te verkopen aan zotte prijzen, maar tevergeefs..dan vind ik het beter om de prijs vanaf 1,99 te laten beginnen en er sneller vanaf te geraken en er iets minder voor te krijgen...  Kijk maar naar sommige ebayers: zotte prijzen soms en die hopen gewoon om een zot te vinden die er veel voor betaald... Vele van die mannen zijn overigens geen modelspoorders maar "zakenmensen"...