Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Rod Stewart

Gestart door argilla, 05 november 2007, 12:40:31 PM

argilla

heb zojuist de MRR van dec.07 gekregen. Natuurlijk was ik direct naar
onze RS gegaan en gelezen. Wel....impressionant hoor  (al zal veel geld ook wel een rol gespeelt hebben , maar toch) 23' x 124' ( jawel 124') H0.... man.. man.. man .Code 70 ook nog eens !
Moet je echt bekijken museum kwaliteit van afwerking. Zelf vervuilt die skykrabbers.
www.modelrailroader.com en klik verder op articles.
Kunnen wij in ons "lijfblad" ook ne b.v met spoor krijgen ? Eens benieuwd ???


doet me nog denken aan het radioprogramma een paar dagen geleden ( zender dacht donna ?? ( was in de auto onderweg naar mijn ouders) waarop een van die tuttebellen (ken ze niet) commentaar leverde van ( ik citeer nu)...; "blijkt dat Rod Stewart toch zo geen harde mancho is. Want in zijn kelder speelt de brave man namelijk met treintjes...". Lap dacht ik ; mens als je iets niet verstaat vraag uitleg of anders zwijg, of lees het desbetreffende tijdschrift eerst. Sommige kennen nog altijd niet het verschil tussen "modelbouw" en treinjesspelen ( van de goede sint gekregen zekers ??). Neen was effe op de pik gertrapt door die tuttebel sorry ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

adrievans

#1
Toch leuk te horen/zien dat beroemdheden ook iets anders met hun geld kunnen doen dan alleen feestvieren.
Kunnen wij er misschien ook nog iets van opsteken.
Ga binnenkort ook maar eens bij de krantenboer langs.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.