Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Eerste module

Gestart door dgrr57, 31 oktober 2007, 17:54:13 PM

hobbyist

Met hoeveel zijn we nu om een forumbaan te bouwen. Ik doe het in 2 railsysteem probeer 2 bakken te maken.

Havoc

Awel Tony, ik stel me al enige dagen dezelfde vraag. Eigenlijk was ik aan het wachten tot er nog eens iets gebeurde zonder dat er moest gepord worden. Ik vrees dat er niet veel gaat staan.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

hobbyist

Johan, geen paniek. Ik ben wel wat achter op schema maar doe zeker mee. Of her er veel zijn die mee doen. Tot nu toe heb ik er maar enkele geteld hier op het forum. Foto's zullen zeker nog volgen.

doomslu

Ik doe nog altijd mee al moet ik bekennen dat het op dit moment slabakt. Niet dat de motivatie weg is, integendeel, maar tijd vinden... [V]

Gewoontegetrouw zal het ritme opgedreven worden naarmate de expo nadert. Ik ben vermoedelijk geen uitzondering ?
In 2006 heb ik onder ons minibaantje even na middernacht de laatste wisselaandrijving gemonteerd... om 7 uur 's morgens stond ik er mee in Mechelen... 250 Km van hier. [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tonycabus

Er zijn ook nog wat Waalse broeders die gaan meedoen!!! We zijn niet alleen jongens.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Rochevalien

Men is hier ook duidelijk aan het wachten "op de anderen"...typisch Belgisch fenomeen... Ho- track,N-track,Fremo en zelfs M-track (voor Marklinnisten) hebben een hoge piek gekend sedert men die normen gelanceerd heeft.Ontelbare modelbanen heeft dat opgeleverd....komplete hallen VOL terwijl men in Belgie.....(vul zelf maar in)

Gerrit

doomslu

Leuk om dit allemaal eens na te lezen.

En toch is het gelukt h? mannen ! [:D]

En we gaan door naar 2010. Wie springt er op de kar ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

ja je mag er fier op zijn, ze beloven veel voor een volgende maal, om geen 2 jaar te moeten wachten kunt ge Blankenbergen, met pasen, of genk, oktober 2009, ook proberen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem