Ik zal ook maar eens met de deur in huis vallen en tegelijk maar wat nagels met koppen slaan [

]:
1)ik heb de modulebaan van de FDEM al bekeken GRONDIG maw,vanvoor,vanopzij,vanonder enz
2)ik heb alles gelezen over de FDEM in MSM ?n Voie Libre[

][

][

]
3)ik heb zelfs al met Jean-Mi himself gesproken
waar willen we nu naartoe???
Ik vindt de modullebakken van de FDEM zwaar (en geloof mij,dat zijn ze ook)en ook ingewikkeld van konstruktie en bijgevolg niet voor iedereen haalbaar om te maken.(ik heb het dan nog alleen maar over het houtwerk)
Ik denk ook dat wat gewerkt heeft voor de FDEM "als we nu eens een modullebaan maakten voor op expometrique" niet noodzakelijk ook gaat werken voor de MSM lezers.Per slot van rekening is de groep van de FDEM niet zo groot.En we weten uit ervaring( 64 nummers van Modelspoormagazine en toch een kleine 5jaar forum) dat de respons om iets van eigen werk te tonen niet echt om over naar huis te schrijven is.
Ik heb met andere woorden nogal mijn twijfels over dit projekt,MAAR IK KAN MIJ NATUURLIJK VERGISSEN.
Ik ga dus dit gegeven volgen VANOP AFSTAND daar ik door mijn andere modelspoorbezigheden (mini-baantje ,herintrede in modeltreinclub) absoluut g??n tijd heb om mij hier op te gooien.
Gerrit