Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

rijrichting van de treinen

Gestart door ERVIN, 28 oktober 2007, 15:02:34 PM

INFO

Ervin. dan doe je je op speurwerk dus niet helemaal goed, deze is kant en klaar te koop. Kijk op deze site http://people.zeelandnet.nl/rosoft/ bij keerlus INFO.

Alleen de waarheid ligt in het midden.

ERVIN

Hoi INFO, ik had deze informatie gelezen bij de rubriek "Modelspoor digitaal- de Ultieme Keerlus van Funkyrail" en ik citeer hier even je berichtje,

De modules worden niet kant -en klaar geleverd, het is volledig zelfbouw.Het bouwen van de modules is te arbeidsintensief en dus prijstechnisch niet intressant- einde citaat.

Maar nu weet ik dus dat ze wel bestaan, en ik heb inmiddels alles al afgeprint, dat word de komende dagen veel lezen en veel nadenken, als ik dit een beetje onder de knie heb zal ik je een PM sturen om deze module te bestellen.

Ook ga ik je goede raad opvolgen, ik ga dus werken met Loconet en de Uhlenbrock decoders, ook hier ben ik op zoek naar duidelijke informatie over hoe alles precies in zijn werk gaat.
Indien hier iemand een leuke site van weet,....[:I]

INFO

Alleen de waarheid ligt in het midden.