In 2008 de grootste treinwinkel in benelux

Gestart door nohab, 25 oktober 2007, 16:02:40 PM

Ludwig

Dit draadje geeft me een wrang gevoel.
Hier worden dingen gezegd die nog weinig met onze hobby te maken hebben.
Als er zijn die anoniem willen blijven dan is het maar zo.
Je bent ook niet verplicht te reageren op een anonieme bijdrage.
Het verbieden van anoniem te reageren kan moeilijk omdat een perfect ingevuld profiel nog geen garantie biedt op wie er nu echt achter zit.
Groeten
Ludwig

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Jurgen

citaat:
Geplaatst door martintje

citaat:
Geplaatst door arizonageel

Meneer de slimme Hollander ik heb hier totaal niks mee te maken ........


Haa nou weet ik weer waarom ik me de laatste tijd niet meer zo thuis voelde op dit forum.
Helaas is dit niet de eerste denigrerende opmerking richting Nederland.
Je kan veel zeggen over Nederlandse fora, maar ik heb nog nooit een denigrerende opmerking gelezen richting de zuiderburen.
Ook als is de strijdbijl begraven, het is wel gezegd.
Ach gooi maar in mijn hoed, zal wel aan mij liggen, ik wens hem veel plezier toe in zijn nieuwe winkel, en hoop dat het slaagt, ondanks dat hij nederlanders niet zo hoog heeft zitten.
Neem aan dat hij onze euro wel net zo veel waard vind als de belgische euro [:)]



Martintje, ik denk dat die opmerking op Wim (Ysbeer) sloeg op dat moment. Je moet nu ook niet alles uit context gaan halen h?. Op die manier kan je een hele oorlog starten en ik denk niet dat dat de bedoeling is.

Verder staat er ergens geschreven dat de strijdbijl begraven is, dus laat ons dan ook niet verder zeveren daarover.

Het originele onderwerp was dat Olaerts naar Diepenbeek ging verhuizen. Laat ons daarover verder praten en alles wat hier niet thuishoort, daarover begin je een nieuw draadje of je voert de conversatie vie PB.

PS: berichten ? la "sluit dit draadje" of "je hebt gelijk" hoeven ook niet. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.