In 2008 de grootste treinwinkel in benelux

Gestart door nohab, 25 oktober 2007, 16:02:40 PM

ysbeer

citaat:
Geplaatst door arizonageel

Meneer de slimme Hollander ik heb hier totaal niks mee te maken ,wat U ook denk dus eerst nadenken voor men iets schrijft,U kunt me toch niet verantwoordelijk stellen voor wat andere schrijven en wat sluikreklame aangaat daar zijn voorbeelden genoeg van ,maar daar wil ik niet op ingaan.

Guido Olaerts
citaat:
Geplaatst door ysbeer

Kijk dat heeft meneer Olaerts met zijn sluikreclame nu bereikt.

Ik neem geen enkele nieuw forum lid wat nu nog positief(of reclame achtig) schrijf, meer serieus.
Het zal wel weer een broer een neef of een werknemer zijn.

Sorry als dat niet zo is,maar zo voelt het (bij mij) nu eenmaal zo

wim ysbeer





sorry nu breek mij de klomp dwars door,per PM zeg je dat je er niets mee te maken heb.
Goed ik trek deels het boete kleed aan en zeg dus,wellicht zie ik het fout,maar arizona geel wekt die schijn.

En nu ver.......Ben je zelf arizona geel
lees dan toch je RECLAME TEKST,meneer arizona geel
En maak pas daarna mij voor ophitser en leugenaar uit (in iets ander woorden maar het kwam er wel opneer

wim ysbeer

alfa624

Ook Guido Olaerts moet buigen voor Marklins shop in shop , toch
maar normaal zeker dat ieder winkel die shop in shop is een deftige
vitrine heeft.
De hoogste kortingen krijgen van Marklin zonder in het systeem te investeren , dit gaat nu ??nmaal niet . Menig handelaar zal het wel met me eens zijn.
Guido is ondertussen al bekent genoeg, of ie dit beetje sluikreklame nodig heeft  ik betwijfel het.

groeten
alfa
alfa

eric

citaat:
Geplaatst door alfa624


De hoogste kortingen krijgen zonder in het systeem te investeren , dit gaat nu ??nmaal niet . Menig handelaar zal het wel met me eens zijn.


groeten
alfa



De hoogste kortingen krijgen zonder te moeten investeren?
Geen probleem.
Je kunt de fabrikant zefs doen betalen per m? winkelvloer.
Als je groot en sterk genoeg bent door bijvoorbeeld lid te zijn van aankoopvereningen (europese)dan lukt dat zonder problemen, je moet enkel genoeg druk op de ketel zetten en dan buigen ze allemaal.
ps
Ik heb het niet over de modelbouwwereld. Maar als dat in een andere aankoop en verkoop branche lukt, lukt dat volgens mij overal.
'k wou het gewoon even kwijt

vandomm

Wat me opvalt dat je wel  een ondernemer/winkelier tot aan
z'n voeten af mag branden , maar steek je een pluim op de hoed
dan zijn er heel snel bezwaren .
Cees .

ysbeer

Ach ja wellicht hebben jullie wel gelijk.
De strijdbijl tussen ysbeer en arizonageel is in tussen weer begraven.

Wat ik wel in het algemeen goed zou vinden ,laten winkeliers, hobby handelaren e.d, dit van nu af aan met open vizier doen.
Ik heb bewondering voor patrick(tufke)die nooit heeft verzwegen wie hij was en wat voor handel hij bedrijft.
De praktijk wijst gewoon uit dat iedereen dat best aanvaard,en dan is reclame via via echt niet nodig.
Dus alle op wie dit slaat(of wie het zich aantrekt)vul uw profiel vol in
ook de Nederlanders onder ons.
Het zal uw omzet eerder groter dan kleiner maken.

wim ysbeer


kasteel


T03

100% met je eens Wim Ysbeer, profiel invullen is het minimum.
Ik vind het zelfs een +waarde voor de handelaars die hier komen piepen, uit kritiek kunnen ze enkel wijzer worden en het "nog" beter doen naar de klant toe.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Peter

Profiel invullen, Ja, maar dan ook voor iedereen.
Dat iemand onder een andere naam aan het forum deelneemt is ieders vrije keuze (ik gebruik zoals Gerolf enz. mijn echte voornaam) maar in het profiel zou toch de echte en de woonplaats moeten staan.
Anoniem mag dan goed zijn voor degene die graag op een sexforum of website willen gaan, maar volgens mij hoort dit niet op ons hobby-forum MSM thuis.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Ik vindt dit ook het beste Jan en Jozef zijn gewoon mijn twee voornamen, en al de rest is ook niet echt geheim. dit zou voor iedereen verplicht moeten zijn

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door janjozef

Ik vindt dit ook het beste Jan en Jozef zijn gewoon mijn twee voornamen, en al de rest is ook niet echt geheim. dit zou voor iedereen verplicht moeten zijn
Jan





>>> Ik heb vroeger eens net hetzelfde geschreven en kreeg prompt het deksel op mijn neus (hij doet nog pijn) Dat ging toen over het "overdreven" gebruik van regeltjes.Zo zie je maar....

Gerrit

erik50

Niet alle mensen die hier anoniem posten hebben slechte bijbedoelingen hoor.
Bij mij is er vooral het voordeel om onder mijn uren iets te kunnen posten.[:D]
En hoeveel mensen hebben hier misschien een vals en een echt profiel lopen?
Van een oprechte anoniempje
ERIK

Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

martintje

citaat:
Geplaatst door arizonageel

Meneer de slimme Hollander ik heb hier totaal niks mee te maken ........


Haa nou weet ik weer waarom ik me de laatste tijd niet meer zo thuis voelde op dit forum.
Helaas is dit niet de eerste denigrerende opmerking richting Nederland.
Je kan veel zeggen over Nederlandse fora, maar ik heb nog nooit een denigrerende opmerking gelezen richting de zuiderburen.
Ook als is de strijdbijl begraven, het is wel gezegd.
Ach gooi maar in mijn hoed, zal wel aan mij liggen, ik wens hem veel plezier toe in zijn nieuwe winkel, en hoop dat het slaagt, ondanks dat hij nederlanders niet zo hoog heeft zitten.
Neem aan dat hij onze euro wel net zo veel waard vind als de belgische euro [:)]
Mvg Marty

janjozef

@Gerrit dat deksel zul je zeker niet van mij gekregen hebben.

En ik zou het spijtig vinden als er veel zouden zijn met 2 profielen, dat vind ik nog erger als een niet ingevuld profiel. 2 profielen heb je enkel omdat je bijbedoelingen hebt.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

treinliefde

arizonageel
arizonagroen  
arizona  

LOL