Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

In 2008 de grootste treinwinkel in benelux

Gestart door nohab, 25 oktober 2007, 16:02:40 PM

nohab

Groot nieuws op de beurs in Woluwe ,Treinshop Olaerts gaat de grootste treinwinkel in de benelux openen ,opening is voorzien in 2008 .
Van grootse plannen gesproken, wacht met spanning af.

Rochevalien

Groot nieuws? dat van die superwinkel wisten we al van op de beurs in genk.
En ik denk dat het vooral de koncurrentie van Olaerts is die met spanning afwacht[:0] Een zet zoals deze is niet zonder gevolgen voor de modeltreinenwereld,wait and see....

Gerrit

Tom

Treinshop Olaerts mag dan mischien binnenkort de grootste winkel hebben, ik zal toch niet iedere keer naar de andere kant van het land reizen.
Maar ik zal zeker eens gaan kijken uit nieuwsgierigheid.
Tom

ysbeer

Wat heb je aan de grootste,ik heb liever een kleine winkel die wel niet alles heeft,maar wel kan bestellen.
En dan ook een prijs vraagt die goed is.
Ook hier in nederland zijn grote winkels,ze hebben bijna alles,maar de prijzen die ze vragen zijn er dan ook naar.
Nee nogmaals en goede winkel behoeft echt niet groot te zijn.
En lees een goed blad(of liever twee,een Nederlands/Belgies en een Duits)
dan weet je alle nieuws en ook de juiste adressen.
Want van de deskundigheid en de interresse van het grote (of grootste) winkelpersoneel heb ik geen grote pet op.
Geef mij maar de eigenaar directeur die zelf in de winkel staat

wim ysbeer

Bundesbahnfreak

Ik moet Wim bijtreden, ik hoop dat Guido zijn prijzen niet evenredig zijn met de grootte van de nieuwe winkel[V].

Groeten

Rudy

nohab

geen probleem, altijd de beste en lagere prijzen in belgie en benelux, en wat keuze...

Bundesbahnfreak

nohab, ge zijt goed ge?nformeerd zie ik, waar komt de nieuwe winkel.  Is voor mij wel interessant ik woon op 300 meter van de grens met diepenbeek[:)]

ysbeer

citaat:
Geplaatst door nohab

geen probleem, altijd de beste en lagere prijzen in belgie en benelux, en wat keuze...



Aandeeltje in die winkel.[?][?][?][?][?]
Zo ja dat wel voortaan ADVERTENTIE boven je stukjes zetten.[:0]

wim ysbeer

T03

citaat:
Geplaatst door nohab

geen probleem, altijd de beste en lagere prijzen in belgie en benelux, en wat keuze...



Hangt ervan af wat je koopt.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

treinliefde

citaat:
Geplaatst door ysbeer

citaat:
Geplaatst door nohab

geen probleem, altijd de beste en lagere prijzen in belgie en benelux, en wat keuze...



Aandeeltje in die winkel.[?][?][?][?][?]
Zo ja dat wel voortaan ADVERTENTIE boven je stukjes zetten.[:0]

wim ysbeer



Ja, blijkbaar, nu gaat het over de laagste prijzen, dit is geen gewone info.

De Colruyt of Aldi voor de modelwereld [:)][:)]


Maar naar het schijnt komt er het jaar erna nog een veel grotere, die zal gesponserd worden door een Belgische grootindustrieel die ook als hobby treinen heeft.

Die zou een lokale handelaar hierbij helpen om die uit te baten.

ysbeer

Arizonageel

Informatie is iets anders dat kreetologie zoals daar zijn.
Altijd de beste ????
Altijd de grootste????
enz.
Dit zijn loze en niets zeggende kreten,onbewijsbaar,en niets toevoegend.
Echte informatie is b.v
De wielen van die of die wagen zijn 1 mm te groot.
Wagen nummer xxyy loopt regelmatig uit de rails omdat.............
De lampen van lok aabb zijn te groot of te klein.
nouja ga maar door.
Ook nog een belangrijke informatie is.
Nederlanders(en zeker deze niet)zijn niet altijd negatief.

wim ysbeer

Peter

Meestal meng ik me niet in zulke discussies, maar Arizonageel heeft wel gedeeltelijk gelijk. Guido Olaerts heeft samen met Tufken (Patrick De Rechter) bijna altijd de laagste prijzen hier in Belgie, Iets wat door een paar anderen niet altijd in dank wordt afgenomen.
Niet alleen de prijs speelt een rol, maar deze beide heren geven ook nog eens een zeer goede service. Er zijn in Belgie nog andere goede winkels, maar in deze geef ik toch de voorkeur aan die beiden.
Dat Guido een nieuw winkel opent in 2008 is goed nieuws, want van Antwerpen uit is het even ver. Via de E313 naar Lummen en vandaar naar Genk en dan Meeuwen-Gruitrode, of van Lummen tot Diepenbeek is even ver (en makkelijker)
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

de grootste is mss wel mooi om op je naamkaartje te zetten maar daarvoor is ht nog niet de beste

afwachten en als de winkel er staat zullen we nog eens spreken

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Of hij de grootste is of wordt, speelt voor mij geen enkele rol! Zolang een van beide heeft wat ik zoek, en de prijs en service zijn goed, mag het van mij uit in een marktkraam zijn.[:D][:D][:D]
Wat is de grootste? Bedoel je daarmee in oppervlakte, in stock, in kapitaal of wat. Het belangrijkste is, groot zijn als mens, en dan bedoel ik niet de lengte van die persoon.[^][^][^][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

citaat:
Geplaatst door arizonageel

Typisch Nederlands antwoord,waarom altijd negatief zijn is dat in Nederland ook zo,informatie is geen advertentie,als dat ook al niet meer mag ,waarom dan een forum om alleen maar negatief te zijn ,doe zo als andere en geef informatie waar de hobyisten iets aan hebben.

Beste Guido,

Informatie als "er is een nieuwe winkel, of de winkel verhuist, etc?" is nuttige informatie en mag uiteraard. Wat nohab schrijft "geen probleem, altijd de beste en lagere prijzen in belgie en benelux, en wat keuze" ruikt sterk naar reclame.
Gans modelspoorlievend Belgi? kent jou en jouw winkel, dus hoeft zo'n reclame niet echt.
Toen ik dit las dacht ik dat deze persoon wel eens een medewerker van de winkel zou kunnen zijn.
Als je iets nieuws te melden hebt of je kan op een vraag antwoorden ben je uiteraard altijd welkom hier. Graag zelfs. Daarvoor dient een dergelijk forum.
Wat prijzen betreft stel ik voor dat de forumleden de websites van de betreffende winkels raadplegen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *