MSM verkoopspunten

Gestart door Gizzmo, 23 oktober 2007, 09:01:00 AM

PaulC

[/quote]

Bij ons ligt hij altijd in de Standaard boekhandel, samen met
Spoorwegjournaal en Railmagazine
Groeten,
Guy
[/quote]

@Gizzmo
Als je in Geel naast de kerk doorloopt richting Stationsstraat, eerste straat rechts (ken de naam van de straat niet) juist voor de Stationsstraat; daar is toch een Standaard boekhandel.
Heb er in het begin van het schooljaar wat rondgewandeld en ik dacht dat zij MSM wel inhuis hadden.

Paul

Gizzmo

citaat:

@Gizzmo
Als je in Geel naast de kerk doorloopt richting Stationsstraat, eerste straat rechts (ken de naam van de straat niet) juist voor de Stationsstraat; daar is toch een Standaard boekhandel.
Heb er in het begin van het schooljaar wat rondgewandeld en ik dacht dat zij MSM wel inhuis hadden.

Paul



Dankje Paul ... die weet ik wel te vinden!
En ook de andere bedankt voor de vele reacties!
Op naar de winkel [:p]

David.


pabe

Anders in Turnhout hier bij ons om de hoek, op de Merodelei, dagbladhandeltje tgn de Horito.

El Greco

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

De "Relay"-keten van dagbladhandelaars heeft MSM in ieder geval. Deze winkels zijn in elk groot station te vinden.
Ik weet zeker dat er ook in Geel een grote dagbladhandelaar, press-shop, ... zal zijn. Even met de fiets door Geel-centrum levert je zeker een verkooppunt op [;)]


Inderdaad RELAY zou hem steeds moeten hebben maar.... Ik deed een merkwaardige vaststelling: Op de luchthaven in Zaventem staat MSM wel netjes elke maand in de rekken van de Relayshop in de vertrekhal, maar is nergens te bespeuren in dezelfde shop bij de aankomst. Begrijpen wie begrijpen kan.
 

Klaas Zondervan

Ik wil wel een poging doen om het te begrijpen: mensen die vertrekken hebben meestal wat tijd over, en kopen dan leesvoer voor onderweg. Mensen die aankomen willen het liefst zo snel mogelijk van de luchthaven weg.

ERVIN

Voila, het is zoals Klaas het zegt, als ik naar de luchthaven moet dan kijk ik eens op mijn gemak wat rond om te zien of ik nergens geen lectuur vindt om op het vliegtuig te lezen, als ik uit het vliegtuig kom dan wil ik zo snel mogelijk naar huis.

Drinoow

@Gizzmo

Dan zal je, denk ik, van een kale reis zijn teruggekomen. De Standaard Boekhandel in de Nieuwsstraat verkoopt namelijk geen MSM, of dit zou in korte tijd veranderd moeten zijn. Ik ga steeds naar de Standaard in Westerlo.

MVG
Sandrijn

SuSke

Ik heb m'n priv?-aan-huis-besteller van MSM en die heet Postbode.
Zo eenvoudig is een abonnement [:o)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gizzmo

citaat:
Geplaatst door pabe

Anders in Turnhout hier bij ons om de hoek, op de Merodelei, dagbladhandeltje tgn de Horito.



Pabe had het in mijn geval bij het juiste eind.
Ik werk in Turnhout, dus das gelukkig nog gemakkelijk te bereiken.

GrtZ,
David

destel

Hallo
Iedereen heeft het erover waar en wanneer we msm kunnen bekomen.Maar weet iemand de prijs van een abonnement.Ook van belang.De prijs in 2006was 65 euro
Groeten
Destel

SuSke

in 2008 kost een abonnement 65,00? voor 1 jaar en 124,00? voor 2 jaar.
Kijk anders ook even op de webstek van Modelspoormagazine: www.modelspoormagazine.be
succes
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Pol

Standaard Boekhandel in Turnhout heeft hem blijkbaar ook: onlangs daar binnengeweest en jawel!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...