Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM verkoopspunten

Gestart door Gizzmo, 23 oktober 2007, 09:01:00 AM

Gizzmo

Hello,

Ik dwaal al een tijdje rond hier op het forum, opzoek naar goede info om mijn eerste baan te starten ... blijkbaar hoort daar ook veel lees voorbereiding bij. Dus had ik graag eens door het MSM magazine gebladerd.

Kan alleen iemand mij vertellen in welke kiosken ik dit magazine kan terug vinden (liefst in de buurt van Geel), tot op heden heb ik hem nog niet gevonden.

Alvast met dank!
David.

Pol

Sorry, ik ben niet zo bekend in Geel. Ik haal mijn "boekskes" bij dagbladhandel Antonia in St.-Antonius-Zoersel. Dat is wel zo'n 35 km van jou vandaan, maar indien je niets dichter vindt, is het misschien de verplaatsing wel waard?

Verder kan je natuurlijk ook een abonnementje nemen. Ik heb er zelf (nog) geen, maar koop nu al zo'n 1,5 jaar MSM en ben daar heel content van!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Gerolf

De "Relay"-keten van dagbladhandelaars heeft MSM in ieder geval. Deze winkels zijn in elk groot station te vinden.
Ik weet zeker dat er ook in Geel een grote dagbladhandelaar, press-shop, ... zal zijn. Even met de fiets door Geel-centrum levert je zeker een verkooppunt op [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

boke

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

De "Relay"-keten van dagbladhandelaars heeft MSM in ieder geval. Deze winkels zijn in elk groot station te vinden.
Ik weet zeker dat er ook in Geel een grote dagbladhandelaar, press-shop, ... zal zijn. Even met de fiets door Geel-centrum levert je zeker een verkooppunt op [;)]



De boekhandel in de Waterstraat is, denk ik, zo'n Press-shop! Misschien daar eens eerst gaan kijken!

Groetjes,

loebaske

Het eenvoudigste is een abonnement op MSM en dan moet je nooit zoeken of wachten op je tijdschrift [;)]

Rikkie

Iedere persverkoper (winkel of rondeman) kan MSM (en andere) aanvragen om in zijn assortiment te krijgen. Zij moeten enkel hun distributeur (amp) daarvan op de hoogte stellen. De verkopers moeten het wel op tijd aanvragen (ik dacht zo'n 20-tal dagen v??r verschijnen van een nieuw nummer).
Let wel, indien het tijdschrift of krant verschillende malen niet werd verkocht dan is de kans groot dat de distributeur deze terug uit 'dienst' zal halen bij de winkel/rondeman.
Er zijn ook tijdschriften die enkel en alleen via abonnement (post) te verkrijgen zijn en niet via verkoopspunten.
Rikkie

loebaske

Dat is inderdaad een corect antwoord Rikkie, is daarom dat men beter een abonnement neemt en dan mis je geen enkel nummer  [;)]

Gizzmo

Hey, iedereen hartelijk dank voor de snelle reacties.

De reden dat ik niet onmiddelijk een abonnement neem is gewoon omdat ik even wil kijken of het echt wel is wat ik zoek. ik heb de MSM namelijk nog nooit vas gehad [:o)]

@Boke, de winkel in de Waterstraat is jammer genoeg geen Press-shop.
Wat meer Google werk heeft me wel een adres in turnhout gegeven van een Perss-shop. Dat moet ook nog wel lukken.

Ligt hij ook niet in de wat grotere boekhandels of warenhuizen?
Bv. Standaardboekhandel of Carrefour?

GreetZ
David.

Rikkie


Gerolf

Bij Carrefour heb ik hem ook al vaak in het rek gezien.
Let op: een dezer dagen komt de nieuwe, dus als je het huidig nummer nog wil kopen moet je snel zijn [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Janssfs

Carrefour en Delhaize hebben hem in voorraad
 

guy holbrecht

Bij ons ligt hij altijd in de Standaard boekhandel, samen met
Spoorwegjournaal en Railmagazine
Groeten,
Guy

tufken

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Bij Carrefour heb ik hem ook al vaak in het rek gezien.
Let op: een dezer dagen komt de nieuwe, dus als je het huidig nummer nog wil kopen moet je snel zijn [;)]



De nieuwe heb ik al  [:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Ludwig

Voor mij is het een ritueel geworden.
Zo rond verschijningsdatum.
In de morgen voor het werken langs de gazettenwinkel even kijken of hij er al is.
Zo niet, de volgende dag nog eens proberen.
De winkelier kent me zo al stil aan [:D]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Pol

citaat:
Geplaatst door Ludwig

Voor mij is het een ritueel geworden.
Zo rond verschijningsdatum.
In de morgen voor het werken langs de gazettenwinkel even kijken of hij er al is.
Zo niet, de volgende dag nog eens proberen.
De winkelier kent me zo al stil aan [:D]
Groeten
Ludwig


Dat is heel herkenbaar!
Krijg jij dan ook zo van die domme mopjes te horen als:"All?, er kan er weer ene met z'n treintjes gaan spelen!"[:(!] Maar die kerel van de winkel bedoelt het niet zo slecht hoor! Vandaag heb ik zelfs nog een tiental minuten met hem aan het babbelen geweest! Maar nee, MSM was er nog niet [V]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...