Lijn 24

Gestart door 55erke, 22 oktober 2007, 23:58:21 PM


belair

Johan,
Blijkbaar werken de filmpjes niet, of ligt het aan mijn pc? Wel zeer mooie en geslaagde foto's.
mvg
Luc

Anarchy

Er staat blijkbaar al een kraan, voor het brugje af te breken?

Belair, je moet de links van de filmpjes openen in Internet Explorer, in Firefox gaan ze bijvoorbeeld niet.

55erke

Hoy
Ja met die kraan zijn ze ijgenlijk een nieuwe brug aan het bouwen naast de andere , de andere staat er nog.  Aan het gebouwtje hebben ze een of andere mast geplaatst , en vlak voor de tunnen staat ook een of andere mast. ze zijn er dus vanalles aan het doen.
Groeten
Johan

belair

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Er staat blijkbaar al een kraan, voor het brugje af te breken?

Belair, je moet de links van de filmpjes openen in Internet Explorer, in Firefox gaan ze bijvoorbeeld niet.



Dat doe ik Jeroen maar blijkbaar gaat het niet. Speelt het af in Windows Media Player?
mvg
Luc

ERVIN

En daar is hij weer, mooie filmpjes en prachtige foto's!!![:p]

Die 55ers moeten nogal sleuren h?. Bangelijk!!!

Anarchy

Neen belair, het filmpje word geladen op de webpagina zelf. Dus even wachten als je de pagina opent.

belair

Moet ergens een instelling op mijn laptop zijn, op mijn pc thuis doet hij het wel.
mvg
Luc

13erke

Zeer mooie foto's (en bangelike filmpjes natuurlijk), ik ga volgende week woensdag nog eens naar Gemmenich( voor de laatste maal vanop het brugje foto's trekken)
De electrificatie komt snel dichtbij, na het bruggetje vervangen te hebben zal men meteen starten met de elektrificatie vanuit twee kanten (montzen en de tunnel).

Alex

Hey 55erke,

Je hebt het filmpje van de class 66 vernoemd naar DLC, maar in werkelijkheid is de trein die voorbijrijdt van de Rurtalbahn. Heb m ook al eens kunnen fotograveren met dezelfde trein. Dit even ter info.

Groeten Alex

Lukas

Hoi,

55erke,

Van harte proficiat met je mooie foto's en filmpjes.Het geluid van een 55er is altijd mooi.
LEVE HLR 73,74 EN 82

55erke



Hoy
Ja idd dat filmpje met die class66 heb ik idd verkeert genoemd.
Ik wist trouwens niet van wie deze loc was. bedankt voor de info.
Ik heb hem trouwens niet kunnen fotograferen , Hij heeft mij totaal verast door net na een tegenovergestelde trein van de helling te rollen. Ik hoorde hem niet afkomen.  Ik heb alleen de camera kunnen opzetten en dan nog in de verfkeerde richting[:D]
Groeten
Johan