Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Aantal Belgische produkties

Gestart door Jurgen, 20 oktober 2007, 14:14:07 PM

modelbaanHO

Zoals anderen reeds hebben geschreven probeer ik ook mij te beheersen wanneer ik modellen koop. Van de onlangs verschenen reeks 26 heb ik 'slechts' 2 varianten aangeschaft, beide in tijdperk IV. Hetzelfde voor de reeks 51 van Mehano. Maar zelfs dan is het aanbod nog overweldigend.
Modellen uit mijn verzameling terug verkopen -zoals Roche- dat zit er (voorlopig) niet in.
Niettegenstaande blijf ik verheugd dat er veel Belgische modellen op de markt worden gebracht.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Rochevalien

Rikske,bedankt voor je toelichting ,AVEVE is gewoon....de boerenbond woehahahaha.[:D][:D]Ik zat er even naast,blijkbaar.

Tonytje,goesting in modullekens maken gekregen?? ben benieuwd naar het vervolg[:p][:p]

Gerrit

hobbyist

M'n laatste loc dateerd van vorig jaar. wagons, dat al enkele jaren geleden. Ik bouw een baan naar de modellen die ik heb. een hobby maak je zelf zo duur of goedkoop als je zelf wil. Het is niet m'n bedoeling om alle centen uit tegeven aan modeltreinen terwijl hier de rest moet toe kijken om iets te kunnen kopen wat nodig is. dan is het voor mij geen hobby meer maar een verslaving.

raf

Hallo

Eventjes terug naar boven brengen.
Als herstarter zit ik dus met een probleem dat er een deel materiaal is uitgekomen dat ik wel wil hebben maar dus mis loop.
Nu heb ik het opgelost door in een bepaalde winkel materiaal aan de kant te laten leggen dat ik zeker wil hebben.
Zie de roco goederen wagons met wiel problemen.
Nu heb ik dus twee dozen gekocht en er nog 3 laten weg leggen die ik nu door het jaar koop.
Zodat ik toch aan de hoeveelheid kom die ik wil hebben.(zelfs 2 te veel).
Zo doe ik dat dus ook met loco's waar ik een aanbetaling op doe en deze dus zo reeds vast leg (met bewijsje uiteraard).
Het hangt natuurlijk van de winkelier af of hij het wil doen en het vertrouwen tussen beide .
Ebay is pure ellende voor al de BE .
Er word een laag bod ingezet en een robot bied direct boven je bod .Zo koop ik zoveel mogelijk op DE waar een aannemelijk start bod word ingezet en je deze ellende niet hebt.(een egger wagon gekocht voor 3.60€en eenzelfde voor 10€).

Gr raf die nog veel in te halen heeft aan Belgische stellen.
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.