Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 64

Gestart door doomslu, 17 oktober 2007, 17:59:56 PM

janjozef

Ai Gerrit dat was niet de bedoeling zeker [:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

De nieuwe MSM is weer een prachtig nummer.

Toch een paar opmerkingen:
Ik heb weer bij een foto een frans bijschrift ontdekt, voor dat geld zou dat toch niet mogen.
Het artikel over blok 51 staat zeker bovenaan mijn lijste, alleen jammer dat ze niet de originele binneninrichting hebben nagebouw met de stangen.
Tom

Pol

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik heb weer bij een foto een frans bijschrift ontdekt, voor dat geld zou dat toch niet mogen.


Als men dan in het volgende nummer ons even van de Nederlandse vertaling wil voorzien, kan het wel interessant zijn om onze taalkennis wat bij te schaven![;)][:D] Maar inderdaad, het zou niet mogen.[:(!][;)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Rochevalien

en bij de reklamepagina's van Martrix staat "reeks 123 " terwijl er een foto van een 122 staat. (detailkritiek) maar toch goed opgemerkt h?[;)]

Gerrit

BD1701

Het is opnieuw een heel goed nummer geworden. Jammer dat er niets instaat over hoe men beladingen in model vastmaakt. In werkelijkheid gebruiken ze daarvoor spankabels, ... Maar hoe kan je dit in model nabouwen en met welk materiaal. Een dergelijk artikel daarover zou toch zeker en vast eens moeten kunnen voor ??n van de volgende nummers niet?
 

n/a

citaat:
Geplaatst door BD1701

Het is opnieuw een heel goed nummer geworden. Jammer dat er niets instaat over hoe men beladingen in model vastmaakt. In werkelijkheid gebruiken ze daarvoor spankabels, ... Maar hoe kan je dit in model nabouwen en met welk materiaal. Een dergelijk artikel daarover zou toch zeker en vast eens moeten kunnen voor ??n van de volgende nummers niet?




http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1151&whichpage=135

Zonder woorden

Gerolf

Ik ben blij dat 'mijn' perronkappen gesmaakt worden. Bedankt voor de aanmoedigingen [:X] [:X]

Ik heb intussen de nieuwe MSM al grotendeels doorgenomen. Naar mijn smaak is het ??n van de betere edities.
Het goede voorwoord van ??n van de Guy's (kom uit je kot), de oud-engelse havenbaan, Saroulmapoul-in-de-praktijk, de verweringsreeks en de bouw van de O(-VB)'s zijn mijn favorieten in dit nummer.
... Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat de andere delen minder waard zouden zijn !!

ps: E?n grappig taalfoutje bij de beschrijving van blok51: "het onkruid weelt tierig" ... ook gezien? (Sorry, h? Luc [;)])
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

...!!

ps: E?n grappig taalfoutje bij de beschrijving van blok51: "het onkruid weelt tierig" ... ook gezien? (Sorry, h? Luc [;)])

[:I][}:)][B)][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jan77

Ik heb MSM 64 nog niet[V][V][V] maar ja eigen schuld dikke bult ik ging het nummer altijd bij de plaatselijke dagbladhandel halen nu heeft die kluppel beslist om hem niet meer binnen te pakken wegens te weinig interesse.
Dus heb ik een abonnement genomen dan krijg ik hem zeker
Ik weet het ik had dit al veel erder moeten doen[:o)][:o)][:o)]
Gr Jan

dirkske

Hoi MSM'ers,

Ik heb mijn exemplaar zoals altijd uit de plastiek gehaald met fluwele handschoenen[:D][:p]
Die 16(04) van Vitrains lijkt mij een juweeltje, misschien iets om aan de goede Sint te vragen[:I]
Ik heb op de site van Olaerts gekeken voor die K1-M1 rijtuigen in bouwpakket maar heb ze niet gevonden[:(],iemand misschien een linkje?
Al bij al is het WEER een plezier om te kijken en te lezen.[:)][:)][:)]
Ps:Dat de maand maar snel om is...(n?65).
Je eigen baan, je eigen wereldje!

doomslu

citaat:
Geplaatst door dirkske

...
Ik heb op de site van Olaerts gekeken voor die K1-M1 rijtuigen in bouwpakket maar heb ze niet gevonden[:(],iemand misschien een linkje?

Helaas geen linkje, maar ik heb ze wel in Genk zien liggen op zijn stand.


citaat:
...
Ps:Dat de maand maar snel om is...(n?65).

Zeg, niet te snel h?. [;)]
Alhoewel ... ik heb er toch al iets van gezien... [}:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Ga je dat ook nabouwen Tom die blok 51[?][?]als het zover is zijn we zeeeeer benieuwd naar jouw interireur uitvoering en die stangen in het bijzonder, want dat intresseerd me wel.

Tom

citaat:
Geplaatst door loebaske

Ga je dat ook nabouwen Tom die blok 51[?][?]als het zover is zijn we zeeeeer benieuwd naar jouw interireur uitvoering en die stangen in het bijzonder, want dat intresseerd me wel.


Dat zal waarschijnlijk niet voor direct zijn, maar het station van Brugge heeft een speciaal plaatsje in mijn modelbouwhart, dus..., wie weet ooit... [;)]
Tom

Ludwig

Voor mij een van de betere uitgave.
Veel artikels voor de modelbouwer en de modelspoorder.
De artikels over de O.V.B rijtuigen,de loctest van de reeks 16 en de verwering van een dak kunnen mij bekoren.
Den beker gaat volgens mij toch naar de perronkappen van Gerolf.
Ik zou zeggen nogvanda[:D]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

tonycabus

Dat 'welig tierende onkruid' was expres.... Joenges, was me da nen boterham om te vertalen zeg![|)]
Maar wel met veel plezier gedaan. Onze lezers verdienen het.
Ja, en als je een blad in twee talen uitgeeft vallen er bij de layout toch nog af en toe steekjes. Het is ook steeds tegen een deadline aanwerken, vraag maar aan Luc die mee corrigeert.
Soms zie je het ?cht pas als het van bij de drukker komt[xx(]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)