Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 64

Gestart door doomslu, 17 oktober 2007, 17:59:56 PM

loebaske

Erwin.....ik heb wel niet gezegd dat ik al het nieuwe nummer heb h? [:)] heb enkel gezegd " het nieuwe nummer is er" en dat naar aanleiding van den Luc, want die heeft hier de zaak in gang gestoken [;)][;)]

tom007

In de boekenwinkel van mijn dorp (Heultje) verkopen ze modelspoormagazine niet. Ik moet altijd speciaal naar carrefour of naar westerlo.

Guy Van Meroye

Aan alle ongeduldige lezers die vol verwachting uitkijken naar nummer 64 : Nog even geduld jongens, uitlevering is pas voorzien voor volgende week, abonnee's kunnen hem 25 oktober in de brievenbus verwachten, in de winkels zal hij verkrijgbaar zijn vanaf vrijdag 26/10. Niet vergeten, het is het november-nummer, dus iets later maar nog op tijd....
groetjes
Guy
 

Gerolf

Nog zes keer slapen dus ...
We vervelen ons intussen toch niet, h? gasten [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

belair

Nog werk genoeg, maar voor iets goeds kun je wat langer wachten. [:D]

janjozef

dan moet er niet onmiddelijk vol ongeduld gewacht worden

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Voor tom007 (james bond [;)])en al die andere.. een abonnement is simpel, je moet nooit van huis want MSM beland in je brievenbus [:)]

hobbyist

Heb hem vanmorgen ontvangen. Komt goed uit op m'n vrije dag. het zijn weer veelbelovende reportages.

Peter

Zat vanmorgen in de bus. We kunnen weeral lezen.
Met vriendelijke groeten
Peter

n/a

Heden ontvangen.

En Gerolf , uw perronoverkapping dat mag gezien worden zene , puur klasse.

Spoorse

trainfreak

Hier zat hij gisteren al in de bus.
Net op tijd voor de komende vakantie dus
Spoorse groeten
Dimitri

loebaske

Vakantie Dimitri[?][?] zal straks weer moeten gaan studeren....

Rochevalien

Heb -zoals steeds- netjes en onbeschadigd nr 64 mogen ontvangen en zelfs al eens ingekeken en wat gelezen.
het voorwoord: 100% mee eens met als kanttekening dat je ook vanachter je toetsenbord h??l wat fraaie modelbouw kan ontdekken en op die manier ook kan beslissen dat je naar een specifieke tentoonstelling moet gaan of niet
voorstelling nieuwigheden : zoals steeds :heel goed.
reportage Genk: h??l mooie foto's alleen spijtig dat ze alleen van de top-banen zijn.Een reportage behoord een beeld te schetsen van een evenement ZOALS HET ECHT WAS en moet niet de persoonlijke voorkeur van de auteur zijn.
De topbanen komen heus nog wel eens aan bod.
Railtest teeks 16   :onderhoudend en goed gemaakt ,alleen moeten we weer naar het vergrootglas grijpen om iets te kunnen zien op sommige foto's.Waarom niet ??n grote foto in plaats van 4 kleine waar identiek hetzelfe op te zien is? (details kast) en aub foto's op ??n bladzijde
Beachley Dock : de foto's doen volgens mij een beetje afbreuk aan de baan "in het echt"  zelfe opmerking over de foto's over 2 blz(ik ga echt niet mijn exemplaar naar de ... helpen om zulke foto's eens goed te kunnen bekijken)
De reportage is voor de rest goed gemaakt en onderhoudend.
OVB wagons in bouwkit dit is voor mij d? hoogvlieger van dit nummer:z??r mooie(en duidelijke) foto's,stap voor stap uitleg ?n kort op de bal gespeeld (de wagons zijn momenteel in deze vorm te koop)
Perronoverkappingen: dit is zondermeer te omschrijven als "kunst" ,de vindingrijkheid van Gerolf is blijkbaar onuitputtelijk en zijn beschikbare modelbouwtijd ook [:D][:D][:D][:D]
oedoetemettoch??
Saroulmapoul 3 : een schoolvoorbeeld van een reportage in "stripverhaal-formaat" duidelijk voor iedereen,goed gemaakt ?n plezant om te lezen!!
daken verweren: dat het hier om modelbouw-hogeschool gaat moeten we al niet meer vertellen zeker? het klakske gaat dan ook zonder aarzelen af.
scale 4 dingens
zelfde opmerking over de foto's en ik vraag mij toch echt af of de doorsnee MSM lezer hier enige boodschap aan heeft.Als artikel mag het natuurlijk ook aan bod komen.
de oude doos zat vol bladvulling,want dat is het uiteindelijk.Aan mij niet besteed maw ,ben ik nu een purist?


Gerrit

doomslu

Amai Gerrit, zo veel positiefs ! Tof. [:)]
Ik vind het een goede analyse, Gerrit.
Dat je een eigen voorkeur voor bepaalde artikels hebt is normaal, dat hebben we allemaal.
En hoe meer lezers hier hun beoordeling geven, hoe beter de redaktie weet wat echt leeft onder de modelspoorfans. Laat maar komen jongens.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tonycabus

Allee, Gerrit,
Saroul is plezant om te lezen zeg je... Merci!
Dat is ??n van m'n kernwerkzaamheden voor MSM, vertalen naar NL.
Persoonlijk hecht ik er veel belang aan dat de tekst goed en vlot leesbaar is, en zo volledig mogelijk de bedoelingen van de originele schrijver weergeeft. Da's soms veel werk, maar zulke kommentaren zijn de mooiste beloning. Nogmaals dank hiervoor!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)