Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

domie-o2

Das een goed idee, maar euh in de voor of namiddag en afsluiten met een toffe babbel en pintje zeker of......?????

Dominiek.

rixke rail

Allez, we zijn al met vier, we kunnen al wiezen ! [}:)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
P.s. : ik heb een mail gestuurd naar de Toeristische dienst van Heist, ik houd jullie op de hoogte !
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

trainfreak

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Allez, we zijn al met vier, we kunnen al wiezen ! [}:)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
P.s. : ik heb een mail gestuurd naar de Toeristische dienst van Heist, ik houd jullie op de hoogte !

Er zullen wel nog ge?nteresseerden komen hoor (hoop ik toch).
Misschien kan je eens vermelden wat er zoal te zien is in dat treinmuseum? Ik weet het ongeveer, maar ik zou er ook graag eens naartoe gaan. Het is er eigenlijk nooit van gekomen, hopelijk wordt het anders als we er met een forumbende naartoe gaan!
Spoorse groeten
Dimitri

Alain

Ben zeker ook ge?nteresseerd, als je een datum weet kunnen we inschrijven.

Laat het eten en drinken ook maar aanrukken, doen we ook aan mee, moet toch een eeindje rijden.[8D]

domie-o2

Zeg Eric, dat wiezen ken ik nie  zunne ,en doe ge da in dronken  of nuchtere toestand?????

Dominiek

eddy

Goe gedacht Rixke,
Als het past kom ik af.

Voor wat info
Treinmuseum

Het treinmuseum toont de prachtige schaalmodellenverzameling van Pieter Nombluez. Meer dan 2000 stuks vertellen de geschiedenis van het openbaar vervoer, vanaf de postkoets, via de stoomtreinen tot de TGV. De nadruk ligt op de stoomlocomotieven en de beroemdste treinen uit die periode. Zo ontdek je naast koninklijke en keizerlijke treinen ook de "Ori?nt Express", de "Mistral", de "Big Boy" en nog veel meer. Via de audio-guides kom je ook het verhaal achter de treinen te weten.

Op de bovenverdieping kom je helemaal in de sfeer in de als treinwagon ingerichte filmzaal. Je geniet er van een film over de maatschappelijke betekenis van de trein doorheen de geschiedenis. Buster Keaton brengt je tijdens een treinachtervolging aan het lachen, in Nazi-Duitsland kreeg de trein een meer lugubere bestemmingen.



groeten eddy

doomslu

Lijkt me interessant om dat eens te bezoeken!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


Metpetergaathetbeter

misschien bij het afspreken een zondag in het vooruitzicht te stellen, nogal wat mensen moeten op zaterdag werken(ik in ieder geval).Mocht de datum passen, geen probleem !
Groeten Peter[;)]

wisselstromer

aarscht -> heist od berg moet te overbruggen zijn ;-)
we kunnen bijna een kaartclub beginnen

een zondag zou idd het best zijn
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Gerolf

Als de datum "te doen" is, kom ik zeker af !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

chef garde

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Als de datum "te doen" is, kom ik zeker af !



Daar zeg je zoiets, wie schiet een datum af!???

rixke rail

Ik heb ondertussen nieuws van H-o-d-B .
Ik ben een nieuwe draad begonnen, anders gaan we hier verloren lopen !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

swarol

vroeger op het pijnforum spraken wij af ieder jaar op een andere locatie (meestal een station) die voor iedereen bereikbaar was.

vb het station van oostende, en dan was er iemand van forum die daar woonde liet ons oostende zien.

zo hebben wij veel locatie's gezien ook nl of D en een hoop lol gemaakt, ge leert ook de mensen achter hun nickname kennen, zodat het niet meer spreken (schrijven)tegen een onbekende was.

alles heeft voor en nadelen, ook het leren kennen van mekaar, maar anderzijds kunnen er echte vriendschappen van komen.

ook soms plesant voor de partners om mee betrokken te worden.
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Tschäggata

Vanaf dat er nieuws is of een afgesproken tijdstip en plaats , laat maar weten [:D]