Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

jan77

Goed dat ik undercover was anders was die foto mislukt[;)]
Grtz jan

ERVIN

Goh , helemaal niet gezien dat ze " ons " op de gevoelige plaat hebben gezet , maar zoals patatje70 het zegt , ik was het dan ook weer v??l te v??l aan het uitleggen h?...[^]

Forum-meeting , h??l graag , zeg maar waar en wanneer...[:p][:p]

marc goovaerts

Zaterdag heel wat forumleden met een badge gezien. De zelfgemaakte waren daarbij de meest leesbare. De offici?le van MSM,  standhouders/minibaantjeswedstrijddeelnemers absoluut niet.
Je zag enkel dat ze 'een' badge droegen. De ruimte, voorzien voor hun naam, was dan ook niet groter als de plaats voor je handtekening op een kredietkaart. En die naam was er dan meestal ook in kleine schrijflettertjes op gekribbeld.

Organisatoren, dit is iets wat makkelijk aan te passen is voor de volgende keer... ondertussen zijn er computers en printers uitgevonden om bv leesbare letters te verkrijgen.

TreinTeLaat

Zaterdag was er wel veel volk aan de MSM-stand.
Ik heb er foto's van, maar sta er zelf niet op [:D]
Heb toen trouwens eens goed kunnen praten met Koen (de befaamde vierendeelbruggenbouwer van Mechelen) :)

Michiel

citaat:
Geplaatst door Gerolf

...Op de meeting om 12h op zondag waren er slechts drie mensen [xx(]...

Dat heb ik dus helemaal gemist! Dat er zaterdag om 12h een forummeeting was, dat wist ik, maar zondag? Mijn fout, ik had maar beter moeten opletten! Maar ik vind het wel heel erg jammer dat ik dat moment gemist heb. Sorry, voor een volgende gelegenheid dan maar.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Valentijn

Ik ben de forum meeting dom weg uit het oog verloren.
Gelukkig heb ik toch in de gangen een paar praatjes kunnen maken.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Stefan Appelmans

Ja, dat denk ik ook: Ergens een echte forum meeting doen, waar iedereen de tijd heeft, waar men gaat OM de andere te ontmoeten en te leren kennen.
Op een beurs-tentoonstelling loopt niet iedereen rond om badges op iedereen te vinden[:D].

Dat ben ik:

stefan.

SuSke

Ik heb 2 dagen met mijn forumbadge en deelnemersbadge opgespeld achter de baan gestaan en rondgelopen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Michiel

citaat:
Geplaatst door Gerolf

...Op de meeting om 12h op zondag waren er slechts drie mensen [xx(]...

Dat heb ik dus helemaal gemist! Dat er zaterdag om 12h een forummeeting was, dat wist ik, maar zondag? Mijn fout, ik had maar beter moeten opletten! Maar ik vind het wel heel erg jammer dat ik dat moment gemist heb. Sorry, voor een volgende gelegenheid dan maar.



Ik vond het al spijtig dat je zondag kwam.
Had de TP I genoot in schaal N wel eens willen ontmoeten.
Heb je trouwens bij "De mijlpaal"langsgeweest ?
Heb een heleboel info over TP I.
Nu kan ik verder en de TP I rijtuigen plannen in echt hout.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Stefan Appelmans

Ja, dat denk ik ook: Ergens een echte forum meeting doen, waar iedereen de tijd heeft, waar men gaat OM de andere te ontmoeten en te leren kennen.
Op een beurs-tentoonstelling loopt niet iedereen rond om badges op iedereen te vinden[:D].

Dat ben ik:





Vind ik ook Stefan.
Ik was op koopjesjacht en er was veel te veel te zien. Dus geen tijd om te kletsen eigenlijk.
Ik was klaar met de particulieren standen om 11u50. Dat was sdan ook rap, rap.
Eerst de aankopen naar het vehickel gebracht en dan snel wat gegeten, gedronken en rond 12u10 was ik op de msm stand.
Was een leuke onderbreking, maar moest wel het verstand op 0 zetten.
Dus als het kan mag het van mij ook een forum meeting zijn.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Michiel

Hallo Jean-Paul,

ik heb inderdaad wat boeiende literatuur van het tijdperk kunnen vinden, niet direct via de Mijlpaal, maar eerder een uitdunning van een private collectie. Ik hoop er binnenkort over te kunnen beschikken, en dan kan ik zien in hoeverre ook ik hieruit rijtuigen kan puren (zelfbouw natuurlijk) Ik laat je wel iets weten. [;)]

Het is inderdaad spijtig dat we mekaar niet even hebben kunnen spreken. Meer nog, ik blijf het jammer vinden dat ik de meeting van zondag 12 uur heb gemist. Maar dat is mijn eigen fout. Kwestie dat ik beter oplet in de klas! [:D]



groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

railman56

helaas ook te druk bezig geweest en het forum-gebeuren een beetje links laten liggen wegens tijdgebrek [:(]
mijn vrouw heeft ongeveer 200 foto's gemaakt op de expo met slechts onderstaande van de MSM stand met enkele forumleden op de achtergrond



volgende keer maar eens een groepsfoto maken zeker?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Alex

Ook ik was zaterdag aanwezig, maar was rond 12 uur elders op de beurs en dus de tijd vergeten verdorie! Nu ik de foto zie, zie ik toch gezichten die ik van de beurs herken.
Volgens mij ben ik Erwin nog tegengekomen (zonder dat ik het wist) rond een uur of half elf aan de verkeerde beursingang (die van de rommelmarkt). Volgens mij heb je me de juiste ingang verteld. Heb ik dit juist Erwin?

Heb wel kennis gemaakt met Patrick (Tufken). Vaak met hem getelefoneerd, en nu eindelijk eens handen geschud.

Alex

modelbaanHO

't ja, ik heb het al vermeld in het draadje over de expo zelf. Blijkbaar hebben heel veel forumleden de beurs bezocht, maar zelf heb ik weinig gezien (behalve diegenen die ik reeds kende van vorige meetings).

Ikzelf had mijn badge aan, maar blijkbaar viel die te weinig op [:(].
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

loebaske

Ik heb daar 2 dagen rondgehangen met men badge...
enne Luc Dooms had voorgesteld voor een groepsfoto, maar niemand had er oren naar en de fotograaf ontbrak [:)]

Bij deze is het duidelijk dat forumleden het wel eens fijn vinden om een meting te houden, ik heb er vaak men schouders ondergestoken, maar de laatste keren was het aan het slabakken omdat het altijd "Die Hards" waren die er aanwezig waren [:p]
Heb vaak gevraagd wie/waar/wat kon organiseren, maar het antwoordt bleef uit, mischien (weer) eens in Gent[?][?][?][?]
Dacht zo aan de AMSAC [?][?][?][?]

En als Erik het goed vind een nieuwjaars receptie[?][?]
Is maar dat ik er tijdig wil aanbeginnen, dat men het tijdig op je kalender kunt noteren en dan men niet moet afkomen met "ik ben niet vrij"  
Indien er reactie is voor deze idee?n, laat maar horen en kletsen we verder in het juiste draadje [:D][:D][:D]