Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

loebaske

misschien de Erwin, die komt van Mol[?][?] aan de "badge" had ik al gedacht, heb al zowat van alles klaar liggen, iemand polystyreen platen nodig?? anders breng ik die mee....
Het begint te naderen [;)] weer eens het moment om bekende[:D] en nieuwe gezichten van het forum ontmoeten...

ERVIN

Ik pik omstreeks 17.00u. B-Modelbouw op, janjozef je mag met mij gerust meerijden hoor, is dan wel een uurtje vroeger, dan wat jij hebt voorzien.

Tot straks mannen.[:p]

marctje

jongens ik moet spijtig genoeg forfait geven voor vanavond. vrouwtje ligt met griep in bed en als goede huisvader moet ik haar verzorgen.('k heb zelf nog wa koppijn van onze nieuwjaarsreceptie van 't werk gisteren, maar da ging mij nie weerhouden)
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

erik de noorman

Ik zal er ook zijn vanavond of er moet op het laatste moment nog iets mislopen. Indien er mensen zijn van de streek rond (Kapellen op den bos /Londerzeel /meise ) die kunnen met mij mee. Is er ook en telefoonnr. waar we een van de gastheren op kunnen bereiken indien nodig.

Erik

nick_9450

heel zeker Erik   hier is mijn telefoon nummer  0472 . 74. 37. 91

groeten nick.

boke

Ondertussen terug thuis (ook Kris op zijn verjaardagsfeest afgezet [;)]) en na vanavond kan ik op enkele forumleden een gezicht plakken. 't Was een gezellige avond. Hartelijk dank aan de club in Aalst voor de goede ontvangst...[^] Ook dank aan Eddy voor rit ernaartoe! [^]

janjozef

Was zeker een gezellige babbel en pas om half een thuis, zoals geoonlijk dus, bedankt mannen voor de goede ontvangst, een paar knappe banen hebben jullie staan

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Het is weer voorbij en bedankt voor de warme[;)] ontvangst in de club van Aalst,we zijn weer klaar voor de volgende brainstorming waar de meeting kan doorgaan....
Hierbij enkele sfeerbeelden[;)]









en dat was de laatste die erbij kwam....de Janjozef wat er nadien nog is gebeurt[?][?][?] ik was vertrokken rond 20u...jammer, volgende keer beter [;)]




chef garde

Inderdaad, aangename avond en blij eens een paar gezichten in levende lijve te zien!!  Op naar de volgende!!  Merci aan Nick en co, en veel plezier in Zwitserland!

Gerolf

Door de goede verbindingen van de NMBS pas om 20:30 aangekomen [xx(] waardoor ik enkele forumleden gemist heb [:(]
Janjozef heeft er voor gezorgd dat de terugrit en stuk korter was [:X]
't Was gezellig, ontspannen, weer enkele nieuwe gezichten gezien, ...
Ook gepraat met enkele mensen van de club, er hangt daar een goeie sfeer [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Greg

Twas idd plezant ginder, eindelijk kan ik eens een paar gezichten plakken op bepaalde mensen[:p]
Op naar de volgende[:D]

Ik vraag me af hoe het met ons feestvarken is verlopen[;)]


Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

ERVIN

Om 16.00u. thuis vertrokken en pas om 18.30u. aangekomen, ik heb mijn kms weer gehad, ik weet niet waar ik overal gezeten heb, maar er waren plaatsen bij waar zeker geen auto's mochten komen, uiteindelijk dan toch gevonden en het was de moeite, toffe babbel gehad met Chef Garden-Nick-Greg, en de "Die Hards", de mannen die er altijd bij zijn.
Toffe avond en toffe club.[;)]

boke

Greg, wat ons feestvarken betreft: die had gehoopt om vandaag (zondag) een rustig dagske te hebben. Zijn vrouwtje heeft er echter voor gezorgd dat het voor hem een drukke(re) zondag werd. We zijn daar nog mee binnen geweest om iets te gaan drinken. Het was daar volle bak en meubels waren daar niet te bespeuren... Die moet hij vandaag terug plaatsen. [:D] Alles was naar de garage verhuisd volgens Kris. Wel prettig: die wist dus echt van niets h?! [;)]

loebaske

Dat was trouwens ook de bedoeling dat het feestvarken van niets wist....was van plan om hem een fijne gelukkiige verjaardag te wensen, maar heb het maar zo gelaten, want anders val het op dat we het wisten, dus zo weet men dat de echtgenoten altijd zitten te wachten voor een verrassing [:D][:D] snappi

doomslu

Vertel eens iets meer over dat varkentje, voor hen die er niet bij waren en dus van niks weten...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *