Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

tonycabus

Ik zit nog zonder vervoer......[V]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Greg

Wat ik me nog afvroeg, is er ginder in de buurt een eetgelegenheid (fritkot of wat dan ook) voor een snelle hap. Want mijn zaterdag zit vrij vol en de kans zit er dik in dat ik rechtstreeks van ergens anders ga doorrijden, en dus niet veel tijd heb om thuis te gaan eten.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

marctje

in de buurt van elk respectabel station is er wel een frituur te vinden, eventueel kan je zelfs in het stationsbuffet terecht.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

wisselstromer

veel plezier morgen
jammer dat ik niet kan komen maar op de volgende afspraak ben ik er hopelijk weer bij

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

nick_9450

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan

Wat ik me nog afvroeg, is er ginder in de buurt een eetgelegenheid (fritkot of wat dan ook) voor een snelle hap. Want mijn zaterdag zit vrij vol en de kans zit er dik in dat ik rechtstreeks van ergens anders ga doorrijden, en dus niet veel tijd heb om thuis te gaan eten.



op het stationplein vind je 3 frituren en een panos...

Hehe  ik begin al heel erg uit te kijken naar morgen :d

M4m

Even opletten voor de treinreizigers, kijk even op de werfinfo van de schaal 1/1 treinen, er zijn werkzaamheden in de buurt.

Ik moet dringend het stationsplein gaan verkennen, ik kan mij maar twee frituren inbeelden. Met wat geluk en als je een groot pak frit neemt kunnen we er nog eentje van proeven.

Ik had ook al vernomen dat Nick de welkomstspeech heeft voorbereid.
Spoorse groeten, Peter

chef garde

Idd, tussen Merelbeke en Melle is dit weekend geen treinverkeer, daar wordt een brug op zijn (of haar ...) plaats gelicht.  Er zijn vervangende bussen voorzien.  Was van plan om vanuit Merelbeke de trein te nemen, maar ga daar nu vanaf zien.  Eventueel kom ik met de auto (als hij start tenminste ...), anders zal ik moeten annuleren ...

Gerolf

citaat:
Geplaatst door ERVIN
citaat:
Geplaatst door janjozefErvin, Gerolf heeft gezwegen en dus toegestemt, hij zal luc zijn mooie speech voorlezen, ge kunt dus met gerust hart komen,

OEF, gelukkig maar.[;)]
Helaba ... Gerolf heeft moeten werken en dus niet KUNNEN antwoorden... en heeft de speech van Luc nog niet aangekregen [:D]
Maar 'k heb gezien dat nick iets heeft voorbereid [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan

Wat ik me nog afvroeg, is er ginder in de buurt een eetgelegenheid (fritkot of wat dan ook) voor een snelle hap. Want mijn zaterdag zit vrij vol en de kans zit er dik in dat ik rechtstreeks van ergens anders ga doorrijden, en dus niet veel tijd heb om thuis te gaan eten.
Dat probleem voorzie ik ook. Ik kom rechtstreeks van mijn werk, en hoop onderweg iets te kunnen knabbelen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

trainfreak

citaat:
Geplaatst door chef garde

Idd, tussen Merelbeke en Melle is dit weekend geen treinverkeer, daar wordt een brug op zijn (of haar ...) plaats gelicht.  Er zijn vervangende bussen voorzien.  Was van plan om vanuit Merelbeke de trein te nemen, maar ga daar nu vanaf zien.  Eventueel kom ik met de auto (als hij start tenminste ...), anders zal ik moeten annuleren ...



Tussen Gent en Schelebelle is er geen treinverkeer[;)]
Ik denk dak es ga zien naar die brug, zoiets zie je niet elke dag he
Spoorse groeten
Dimitri

doomslu

Ik wens jullie een leuke dag vandaag en hoop dat jullie hier een verslagske posten. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Dat zal gebeuren Luc en zal men ouderwets fototoestelleke meenemen.

trainfreak

Vergeet de 'batch' niet mee te nemen h?[;)]
Spoorse groeten
Dimitri

ERVIN

citaat:
Geplaatst door trainfreak

Vergeet de 'batch' niet mee te nemen h?[;)]



Goed idee, die had ik nog niet klaarligen.[;)]

janjozef

Is er iemand die nog vanuit het antwerpse wil vertrekken, er is nog plaats, zal wel maar pas na 6 uur vertrekken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem