Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

loebaske

Wauuw is me dat koud als men zoiets uit den diepvries haalt....[;)]
was maar dat er sprake was om ergens in mei/juni iets te doen rond een forummeeting, maar blijkbaar nog steeds in winterslaap..
is nu niet dat ik weer voorop wil lopen, maar 10 okt. zal er rap zijn, enne we willen eigenlijk ook wel weten waar we staan, want zoiets regel je wel niet in de club op een maand tijd, we zijn tenslotte volop aan het bouwen en willen wel wat laten zien, nog niet gesproken van opruimen [:D][:D]

Gerolf

Vermits er geen reactie uit het verre westen (of oosten) komt: half juni bij MTD? Janjozef?
Ik heb nog wel een forummeeting-aanbieding van een andere club gehad, maar die zetelt ook in de provincie Antwerpen ... Misschien geschikt voor begin 2009
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

stoomloc

citaat:
Geplaatst door loebaske

hopla, maar meteen de spijker op de klop slaan, want iedereen is in winterslaap..........[:(][:(][:(]
In Gentbrugge (gent) plannen we een voorstel om een forummeeting in de maand oktober..plaatselijke datum "zaterdag 10 oktober" dat is 2weken voor Modelspoor Expo in Mechelen....
En waarom deze keuze...simpel, dan lopen we op de Expo elkaar niet voorbij alsof we doodgewone bezoekers zijn [:)][:)] maar kennen we elkaar beter, als het eventueel kan, nog effe napraten op de stand van MSM...tussen pot en pint [:D]
Iemand een beter idee [?][?][?]
Suggesties, alternatieven....altijd welkom[;)]


stoomloc

citaat:
Geplaatst door loebaske

hopla, maar meteen de spijker op de klop slaan, want iedereen is in winterslaap..........[:(][:(][:(]
In Gentbrugge (gent) plannen we een voorstel om een forummeeting in de maand oktober..plaatselijke datum "zaterdag 10 oktober" dat is 2weken voor Modelspoor Expo in Mechelen....
En waarom deze keuze...simpel, dan lopen we op de Expo elkaar niet voorbij alsof we doodgewone bezoekers zijn [:)][:)] maar kennen we elkaar beter, als het eventueel kan, nog effe napraten op de stand van MSM...tussen pot en pint [:D]
Iemand een beter idee [?][?][?]
Suggesties, alternatieven....altijd welkom[;)]


Eric,
Ik wil wel van de partij zijn, maar is 10 oktober geen vrijdag ?

loebaske

Dat is idd. op een vrijdag, van mijn part mag dat ook een zaterdagnamiddag zijn....
zou het zekers niet weer in het Antwerpse doen, maar zekers geen slecht idee voor begin 2009

janjozef

Wel ook ik vind het beter niet in Antwerpse. Dat wil niet zeggen dat ik niet wil, als er niemand ander op de proppen komt ergens half juni bij MTD, een vrijdagavond of een zaterdagmiddag. voor mij is dat perfect, moet nog wel de toestemming van het bestuur maar 1/3 heeft al toegezegd (ikzelf [^])
Natuurlijk loebaske we kunnen dat ook in het Gentse ergens doen, ik weet nog een zaaltje met een paar treintjes daar, mischien kan het daar ook, of in het mechelse, waarom ook niet op het zilvermeer in mol,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

DelticPower

citaat:
Janjozef: waarom ook niet op het zilvermeer in mol,
 

Dat zou voor mij, en misschien nog enkele hollanders meer, een goed idee zijn. Bijna in de achtertuin.[:)]

Groeten van Jan

eddy

Dag allemaal,

Wij(Msc de Kempen)zijn bereid om zo een ontmoeting te regelen.Maar dat zou om practische redenen alleen in het najaar kunnen.Wij zitten op het Provinciaal Domein Zilvermeer en vanaf mei tot september hebben niet leden geen toegang tot het domein.Eventueel als de vraag van jullie er moest zijn kunnen we mischien tot een regeling komen met de directie van het domein.Ik hoor het wel.
Mvgr Eddy

janjozef

ok dat is dan voor november in het zilvermeer nu nog iemand voor Juni allee jongens is er hier niemand van een club waar dat te doen is, ik weet dat er nog zitten van Muizen, Sint Niklaas, Gent. Mol is ook Antwerpen, ik begin echt te geloven dat enkel Antwerpenaars de nodige gastvrijheid hebben om mensen toe te laten in hun lokalen (

[:D][:D][:D] Jan [:D][:D][:D]
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Dus mogen wij de forummeeting van oktober schrappen in het Gentse [?]

eddy

Dag loebaske,

Nee ,het is niet onze bedoeling om ons op te dringen.De forummeeting mag ook in het Gentse plaats hebben.Wij reageerde gewoon op de vraag.
Aan de mensen van het forum om hun mening te uiten waar ze graag dit georganizeerd willen.Wij zijn altijd bereid om in het niet toeristische seizoen iets te organizeren.
Mvgr Eddy(Msc de Kempen)

loebaske

Dat weet ik wel Eddy, heb hier enkel de vraag gesteld als ik de datum mag schrappen, is maar dat we dan eventueel een opendeur gaan doen of wa anders....

doomslu

Loebaske had hier op 1 februari al een meeting in oktober (de 10e om precies te zijn) voorgesteld in Gent. Zouden we daar niet beter aan vasthouden ?

Misschien dan bij MSC de Kempen ergens naar het jaareinde toe ?

Blijft nog een eventueel plaatsje over in juni... als iemand zich geroepen voelt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

eddy

Dag allemaal,

Wij hebben van Raf(Brelec)bevestiging gekregen,dat hij in het najaar een work shop wou geven ,over het inbouwen van verlichting in rijtuigen en loks.Dus maw hij zou ons dan bijstaan met raad en daad bij het zelf aanbrengen van verlichting.Dus laat Loebaske de forummeeting maar organizeren in Gent,en wie dan interesse heeft in deze avond kan dan vrijblijvend komen,en kunnen we er een soort van forummeeting van maken.Exacte datum volgt nog wel.

Mvgr Eddy

loebaske

Hey Luc, mogen we nu officieel de datum 10 of 11 oktober vast leggen als zijnde volgende forummeeting in het Gentse [?][?][?]