Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

dani

vorlopig lijkt zondag 26 februari met 8/10 deelnemers het meest populaire en beschikbare moment.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Waterman

Citaat van: dani op 31 december 2016, 13:19:53 PM
vorlopig lijkt zondag 26 februari met 8/10 deelnemers het meest populaire en beschikbare moment.

Is achteraf nog aansluiten toegelaten? Ik kan nu onmogelijk al weten of ik op zondag 26/02 vrij zal zijn.

loebaske


Tot op de laatste minuut kun je aansluiten, is maar dat er iets of meer kan vergeleken worden wanneer de meeste forumleden vrij zijn...

SuSke

gedoodled  ;) 8)

Citaat van: dani op 31 december 2016, 13:19:53 PM
vorlopig lijkt zondag 26 februari met 8/10 deelnemers het meest populaire en beschikbare moment.

Het laatste weekend is het ONTRAXS
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Valentijn


Doodle ook ingevuld.   :)

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Gerolf

Even de link naar de doodle herhalen: http://doodle.com/poll/zia7yy3e39am5ygr

Citaat van: SuSke op 02 januari 2017, 21:35:45 PMHet laatste weekend is het ONTRAXS

Lijkt me geen probleem: Utrecht op zaterdag, en zondag forummeeting
... tenzij er deelnemers aan ONTRAXS naar de forummeeting willen komen  ::)


Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Ik ga toch proberen om de 26ste aanwezig te kunnen zijn. D
e avond voordien houden wij een concertavond in huis en meestal loopt dit tot 's nachts uit.
Is het mogelijk om dit de dag zelf te beslissen of moet er vooraf gereserveerd worden?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Reservatie lijkt me niet nodig - tenzij een groep-inkomticket voor TrainWorld interessant is  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Groepsticketten heeft Trainworld niet meer  :(
Voor grotere gezelschappen wordt wel gevraagd op voorhand on-line te bestellen, maar dat hoeft niet als je de wachtrij aan de inkom wil trotseren  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

Even terug onder de aandacht brengen....

Is het nu zaterdag 11 februari om 14u ?
Of toch zondag 26 ?

Kwestie van te plannen thuis
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske


Een goed idee om het weer eens onder de aandacht te brengen, was dit ook van plan, want moet
ook wat planning maken in het huishouden  ;)

Voor mij past het op 11feb.
en op 26 feb.

Gerolf

Volgens de Doodle zijn er op 26/2 de meeste kandidaten ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

dat zou voor mij best uit komen eigenlijk ook.  Maar ik kan niet beslissen voor iedereen.

Houden we het dan op 26 februari ???
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Het is nu wel het moment om het vast te leggen. 11/2 is immers héél kort dag.
Bij deze lijkt het me duidelijk:  26/2 zal het zijn
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

#389
*** EDIT ***


Ik zie hier net dat het die zondag  26/2  hier in Oilsjt de jaarlijkse KARNAVAL is .

Dus ik ga er ni bij kunnen zijn dan.
Zal de doodle ook maar ineens aanpassen.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.