Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske


Geen slecht idee om het opnieuw leven in te blazen, wil er weer zoals voordien me er voor in te zetten, het waren steeds fijne meetings....
al dan niet op locaties van een museum en nadien napraten bij een hapje en een drankje in de plaatselijke (bruine) kroeg  ;)


loebaske



dani

Citaat van: loebaske op 20 december 2016, 13:05:30 PM

Geen slecht idee om het opnieuw leven in te blazen, wil er weer zoals voordien me er voor in te zetten, het waren steeds fijne meetings....
al dan niet op locaties van een museum en nadien napraten bij een hapje en een drankje in de plaatselijke (bruine) kroeg  ;)


Waarom niet gewoon afsprekenin TrainWorld in Brussel ?   Daar heb je alles ineens.....
* een plaats om af te spreken
* treinmuseum
* zeker de moeite waard om te bezoeken
* niet al te duur
* en een "stationscafé" waar je nadien kan gaan zitten voor een dankje en een babbel


Da's maar een voorstel....

http://www.trainworld.be/nl


... en je kan er met de trein naartoe !!
http://www.belgianrail.be/nl/vrije-tijd/b-dagtrips/kunst-cultuur-wetenschap/train-world.aspx

(prijzen variëren naargelang vertrekstation tussen 13 en 25 € per volwassene)

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


loebaske


Een goed voorstel Dani om te beginnen, nadien zien we wel..
Was maar dat het indertijd zowat 2 maal per jaar was, naargelang de belangstelling...

bellejt

ik ga dan ook mee maar met eigen vervoer.Kost me minder dan de trein  ;D  (en er kan nog volk bij)

dani

dat van dat treinticket was maar om een idee te geven ...
Ik rij dan ook wel zelf en kan ook volk mee nemen.. gratis
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske


We zijn goed op weg....like it

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

ThierryDS

Ik wil wel mee, als ik mag van jullie😆😇

Koen

Is een leuk idee. Ik heb ook interesse  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Stieven76

Heb ik ook wel interesse in :)

@eric, heb je mijn pm's gekregen?