Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

nick_9450

citaat:
Geplaatst door doomslu

Ik zou liever onbekend blijven. [:o)]



Bang dat de uitzinnige fans je zouden herkennen.[:D][:p][:D]

Spijtig genoeg is er 99% kans in dat ik niet aanwezig zal zijn door schoolstage. hopelijk hebben jullie een toffe dag.

nick

loebaske

Luc jij onbekend blijven[:D][:D] je loop er bij met een filmrolleke, net nen flik die alles vastlegd op de gevoelige plaat(st)[:D][:D]

janjozef

eigenlijk Luc wenste wij allemaal dat jij voor ons onbekend zou blijven, maar dat is al veel te laat [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Voila, ik heb ondertussen de bestelde dinges van het magazijn ingeladen en heb ook enkele extra kabelbinders & spiraals op de club gelegd + CD's gemaakt van de werkplaats Mererelbeke, er waren enkele in bestelling + enkele reserve, nog effe wat aan de clubbaan gewerkt om het renoveerde gedeelte digitaal aan te sturen.... voorlopig met Digitaal Roco, nadien is het ons eigen Digitaal systeem...
Zal het toffe forumnamiddag worden [?][?]
Hopelijk mogen we jullie massaal verwachten, en zal de volgende meeting nog meer leden op de been brengen[:)]

loebaske

Bij deze nog effe een oproep, wie iets meer wil dan enkele spullen voor uw baan laat het dan nog zo snel mogelijk weten, want morgen(vrijdag) vertrek ik uit men magazijn in de namiddag en is het voorbij, voor degene die al besteld hebben...ik heb alles ondertussen al mee en lig het al in de club....[:)][:)]

MickeyMouse

Ja, het komt inderdaad ook dichterbij h?...
Zal daar wel een gezellige boel worden vermoed ik.

@Loebaske: reserveer je voor mij ook zo een 'werkplaats'-cd'ke (als da al niet is gebeurd)?? Alvast mercikes!!

Geert

loebaske

Geert, ik heb wel enkele reserve CD's gemaakt.....
deze namiddag tot 22u15u bezig geweest om alles in kannen en kruiken te krijgen tegen morgen middag pffff
Maar we zijn al voor 90% in orde, dus de rest is voor morgen(zaterdag) in de voormidaag.
We gaan er een lap op geven met de meeting, en........nu is het aan iemand anders in het land om de volgende meeting uit de grond te stampen[:)][:)]

doomslu

Nog ??n keer slapen !!!! [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Ik moet met spijt in het hart meedelen dat ik er vandaag niet zal bij zijn, ik heb om 13.00u. een speciale directievergadering, en het zou wel eens heel laat kunnen worden, dus ik zal jullie pas in Mechelen kunnen ontmoeten.

loebaske

Dat is jammer Erwin, want ik keek er naar uit om jou te mogen ontvangen...
dan zal het in Mechelen zijn h?[;)]

loebaske

Gasten tot straks, ga men boelke inladen en vertrekken...tot straks[:)]

B-Modelbouw

Helaas een forummeeting zonder mij ...
Want om half twaalf zag Seth het levenslicht (47cm en 2,88kg).
Mag het een troost zijn later wordt die modelspoorder ... [;)]



treinliefde

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw

Helaas een forummeeting zonder mij ...
Want om half twaalf zag Seth het levenslicht (47cm en 2,88kg).
Mag het een troost zijn later wordt die modelspoorder ... [;)]




Alvast een dikke proficiat van Mijn echtgenote en mezelf.


tufken

Bert,
Proficiat van ons ook en dat je rustige nachten mag beleven [:)]

Monique, Patrick
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Gerolf

Proficiat, Bert!

Wat meer on-topic: net terug van de meeting. De opkomst vond ik wat mager, vergeleken met eerdere afspraken.
Eric (Loebaske) was met zijn "maten" een prima gastheer-ploeg, en ik heb wat kunnen kletsen, ook met mensen die ik tevoren nog niet ontmoet had.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw