Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

loebaske

Jan, zolang is het niet meer, is maar dat men het op de agenda heeft[;)]
En Geert, ik hoop dat je aan je trekken komt met ons project Gent-zuid

janjozef

Eric hoe moeten we dat weer opvatten [:D]

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

MickeyMouse

Ja, heb Gent-Zuid nooit in het echt kunnen aanschouwen (wegens net niet oud genoeg zeker??[:D][:D]) maar ken het wel van op foto en moet mooi zijn om dit in model te zien...

Zal maar niet te veel 'opvatten'[:0]

Geert

loebaske

Geert, het was geen gemakkelijke opdracht ook omdat er zeeeer weinig beeldmateriaal bestaat, maar ik denk dat we goed bezig zijn [;)][;)]

janjozef

Dat Eric zullen wij u wel weten te zeggen op 11 oktober [:D][:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

PeterC

Ik ben eens benieuwd om Gent-Zuid in model te zien en wanneer ik niet moet werken (ik ben dat weekend van wacht), kom ik zeker eens langs (het is voor mij 'vlak om de hoek').
Groetjes, Peter


loebaske

Jan, zijn je bandekes opgepomp, want nu is het niet meer lang zenne, we hebben ons bandekes opgepomp om zoveel mogelijk klaar te hebben.
Voor degene die niet om de hoek wonen[:)][:)] zal ik de komende dagen een planneke plaatsen, en wie GPS heeft zal ik het adres van onze overgebuur geven, want anders staat je aan de overkant van het spoor staan[:D][:D]

modelbaanHO

Ik zal er spijtig genoeg niet bij kunnen zijn. [:(]
Op 11 oktober zitten wij met de voetjes onder tafel op een huwelijksfeest.[8D]

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

stoomloc

Hallo Eric,

Ik kom zeker, ik wil de vorderingen van jullie nieuwe baan wel eens zien en ook een babbeltje slaan.

Tot 11 oktober

Wim

wisselstromer

ik kan jammer genoeg ook niet komen
kmoet neer een feestje van een goede vriend die 30 wordt
khad er graag bijgeweest
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

Ik zal er zeker bij zijn, alleen moet ik nog even kijken hoe ik daar precies moet geraken.[:I]

loebaske

Erwin...is het met het mobielke of per spoor[?][?] als het met het mobielke is, dan is het de omgekeerde richting als ikke naar jou kwam [;)][;)]

MickeyMouse

Zal normaal gezien ook eens van de partij zijn.
H?h?, mijn eerste forummeeting...[:D][:D]

Geert

loebaske

Deze producten kan ik jullie aanbieden aan degelijke prijzen tijdens de forum meeting, indien je grote aantallen wil... gelieve me dan een pm te sturen, want ik ga gans ons magazijn niet meebrengen naar de club[;)][;)] er zal ook de mogelijk zijn om styreen platen te kopen van 0.3m/m en 0.5m/m






loebaske

Miljaar, er zit een prijsfout bij die klemmen[:(!][:(!]
voor die dubbele is het maar 0.85?