Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

winkel alpha models in Waterloo

Gestart door dancer, 08 oktober 2007, 15:22:04 PM

dancer

Hey mensen,

Ik was deze zondag in Waterloo, en wou eens komen kijken in de shop Alpha Models..
Blijkt dat de winkel gesloten was, nochthans herinnerde ik me dat de winkel een andere keer open was op zondag... later op de dag, na mijn bezoek aan de rommelmarkt zie ik dat het licht binnenin brandt, en de rolluiken half open staan...
Ik ben dan gaan kloppen om te vragen of het niet mogelijk is om te komen kijken, en een heel norse man toonde me dat ik jiet welkom was... Ik wil hier eventjes zeggen: klant is koning, en de mensen zijn echt lomp om hun klanten als str*nd te behandelen.. ze hebben gewoonweg een klant verloren... Als het werkelijk gesloten is op zondag dan moeten ze maar de verlichting van hun vitrine afzetten, en dan mogen ze vriendelijker zeggen dat het gesloten is!

janjozef

Die man zal duidelijk op zijn tenen getrapt zijn met het gezever van zondag tussen vlamingen en walen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dancer

ahahahahaha
die is goed!!

Nochthans ik had me "aangepast" en vroeg het aan hem in het Frans..
Voortaan koop ik enkel bij Vlamingen lol

Michiel

Als je er niet op zondag of maandag komt, dan valt het nog mee en zijn ze er vrij vriendelijk. De keuze is er wel vrij beperkt; de grote merken hebben ze wel, maar daar blijft het dan bij. De winkel ligt bijna letterlijk bij mij achter de hoek, maar er veel heb ik er niet echt aan. Mogelijk omdat ik geen m?rkliner ben, want dat assortiment lijken ze wel te volgen.

Toch wel jammer...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dancer

Ze zitten al vaak genoeg te zeggen dat de winkeliers van modeltreinen het moeilijk hebben om te overleven....
Ik snap echt niet waarom ze dan zo "vies" doen.. Die man zal wel dik gefrustreerd zijn zeker....

janjozef

onbegrijpelijk eigenlijk dat er winkeliers zijn die maar een beperkt gamma volgen, alsof er supermarkten zijn die wel dasch verkopen maar geen dixan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

rgp

Dag,

Janjozef, dat heeft gewoon met de centen te maken.  Al wat in stock is is dood kapitaal en dat kost handenvol geld.

Roland

Tom

Ik belande ooit eens bij colectorsbank in Antwerpen op hun sluitingsdag.
Voor die ene keer om de 5 jaar dat ik in Antwerpen was ging ik naar Collectors bank, er brande licht in de winkel ik daarbinnen bleek die man daar bezig met een levering op hun sluitingsdag, maar ik heb daar toch mijn inkopen kunnen doen.
Tom

Peter

Een goede winkelier is ALTIJD vriendelijk tegen zijn klanten, ook op zijn sluitingsdag
Een hoffelijk, "het spijt me maar ik ben gesloten" is altijd beter dan een hap en een snauw.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Ergens lijkt het me wel logisch dat men je niet binnen laat op sluitingsdag. Maar als je dan toch aanwezig bent in je winkel kan je evengoed snel even de deur open doen.

Ik heb het ook eens voorgehad bij Olaerts op een zaterdagavond. Zijn winkel is dan open tot 18 uur en ik stond daar om 19 uur. Ik was van het gedacht dat de winkel open was tot 19 uur, maar ik had me vergist. Toch mocht ik nog snel binnen om de nodige rails voor mijn baan te kopen. Ik was tevreden, Guido was tevreden en dat is goede reclame.
Natuurlijk moet je ook niet alle dagen na sluitingstijd komen, dat is niet de bedoeling.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dancer

Ja, Olaerts is echt een goede winkelier, voor nieuw materiaal moet je o.a. bij hem zijn, dat zijn echte harde werkers, altijd aanwezig overal. Die mensen weten van aanpakken!  Guido is bovendien sympathiek!

dieseltje

citaat:
Geplaatst door dancer

Ja, Olaerts is echt een goede winkelier, voor nieuw materiaal moet je o.a. bij hem zijn, dat zijn echte harde werkers, altijd aanwezig overal. Die mensen weten van aanpakken!  Guido is bovendien sympathiek!



tufken is ook sympathiek (en heeft misschien betere prijzen)[:p][:p]

Over Alpha Models, ik heb er een keertje voor het raam gestaan en even binnen iets gaan vragen (ik weet al niet meer wat), maar voor de prijs en/of het aanbod moet je het zeker niet doen....