Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

belair

Eric, rustig jong want je haalt de 60 niet. Niet gezond hoor.[;)]
Het probleem is soms wat op een forum gezegd wordt zou heel anders overkomen wanneer je het voor de man zegt.
Oplossing: FORUMMEETING [:D][;)]
Nog een prettige dag.
mvg
Luc

Frans HOOYBERGHS

Ik begrijp dat ruzie maken niet, en blijkbaar heb ik ook ??n en ander gemist. Maar, laat duidelijk zijn, voor een forum-meeting kan je in de Modeltrein Academie zeker terecht (trouwens aan Tony al meegedeeld een aantal weken geleden toen we elkaar hebben ontmoet), en we kunnen jullie dan onder meer een demo geven van een AC-digitaal, door Win-Digipet met een ECOS, gestuurde baan. We liggen nogal centraal in "Vlaanderen", zijn met openbaar vervoer goed te bereiken, er zijn veel (betaal)parkings in de buurt, je kan er met vrouw en/of kinderen zelfs een dagje "Antwerpen" van maken, kortom, ... wees welkom, maar met respect voor iedereen!


loebaske

Beste collega forumleden, ben er al gans de dag mee bezig, want ik ben niet iemand die het vuur aan de schenen leg van een ander, maar heb het verdraai moeilijk mee als me reageerd alsof ik iedereen gebruik voor iets verder uit te bouwen waar we mee gestart zijn.
Ten tweede heb ik TOTAAL geen probleem waar het volgende forum plaats vindt, maar zoals Gerolf het al aanhaalde, men moet op andere lokaties gaan,en dit om andere forumleden die zich niet ver kunnen verplaatsen eens de kans te geven... eventueel nu eens westelijk, maar men moet geen maanden wachten, anders zitten we in 2009.
En als het voor iedereen goed is staat de datum nog steeds op onze agenda voor een meeting in Gentbrugge.[;)]

Rochevalien

Ik heb het hier nogal eens geschreven en er zijn hier op het forum een hoop mensen die absoluut niet tegen enige vorm van kritiek kunnen.Ik maak dan wel eens de bedenking(voor mezelf )gaat zo iemand nu op cafe ook zo uithalen tegen iemand die hij nauwelijks kent?Ik kan mij dan wel indenken dat die andere persoon ook eens uithaald maar dan niet met woorden,als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik hou het tenminste beschaafd en verlaag mij niet tot kwetsende en beledigingen zoals er hierboven staan.
Leren lezen wat er staat is ook nog zoiets dat niet iedereen onder de knie heeft:als ik schrijf dat er hier niemand een foto bij zijn profiel plaats bedoel ik ook meteen mezelf.Die opmerkingen van die koe slaan dan ook totaal nergens op en zijn alleen bedoeld om te kwetsen,gelukkig heb ik nogal een dik vel.Verzin maar al een leuke opmerking.


Gerrit

edit: de "mogelijk aanstoot gevende woorden" werden verwijderd.
Wat niet wil zeggen dat ik mijn standpunt wijzig.

doomslu

Eigenlijk zijn we wel lief voor mekaar h?, zo op valentijn ? [:o)]

Hey mannen, wees nu eens redelijk. We behoren tot een uitstervende soort met allemaal diezelfde fantastische liefde. Zouden we niet beter een beetje meer aan ??n zeel trekken ?
Waar gaat het hier over ? Over het ongeduld om mekaar opnieuw te ontmoeten en een gezellige avond/namiddag te hebben. Meer niet.

[:X]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ik hou het tenminste beschaafd en verlaag mij niet tot stomme praat zoals er hierboven staat.

Gerrit



Zeer beschaafd gezegt toch[:0][:0]
wim