Forum meeting: brainstorming

Gestart door loebaske, 06 oktober 2007, 22:39:13 PM

loebaske

Naar aanleiding van de reacties op het forum en op men priv? mail.. was er al de bedoeling om de vrijdag 19okt. s'avonds al onze deuren te openen van 16u tot ........22u speciaal voor forumleden.
Dus wie wil en kan komen is van harte welkom en is meteen een start en proef voor onze komende meeting voor forumleden.

Havoc

Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Is dat daar waar je vanop de voetgangersbrug binnenkijkt? Dan kom ik gewoon te voet van het werk... [8D]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske

Idd. Havoc, daar waar je vanop de voetgangersbrug aan het seinhuis van Merelbeke kunt binnen gluren, blijkbaar ben je van uit de buurt[?][?]

Havoc

Ik ben niet vanuit de buurt, maar ik werk wel in Gentbrugge. Ben daar al eens op de brug mijn middagpauze gaan doorbrengen [:I]  Ik vond het eigenaardig dat in dat gebouw zoveel treinen op het venstertablet stonden.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske

Op het venstertablet[?][?][?]
het geeft misschien die indruk, maar het is een klein stationetje in de bar, in ieder geval als je nog eens je boterhammekes gaat opeten op de brug, kijk dan eens als er beweging is in de club, en kom dan maar gerust binnen je bokes opeten[;)]

loebaske


doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Het is hier ineens stil...[:(]

Ik zal helaas vrijdag 19 oktober niet kunnen komen. Jammer, want als ik in Belgi? ben is dat meestal in Gent.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Ik ga zeker trachten naar de nocturne te komen. Vrijdagavond zal misschien niet lukken ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Dat hoeft ook niet vrijdag te zijn h? Gerolf, was maar dat er eventueel een start zou zijn voor meetings met forum leden....
( off topic) enne, zal voor de zekerheid de rongen meebrengen, als jij je wagon niet vergeet [;)] (on topic)

trainfreak

Als we vrijdag komen en betalen, mogen we dan zaterdag/zondag gratis binnen?

Gewoon een kwestie van de mensen te leren kennen die er vrijdag niet konden bijzijn..
Spoorse groeten
Dimitri

loebaske

doomslu, we zitten wel in Gent h?, in ieder geval je bent ook eens op een andere dag welkom, we zijn er elke vrijdagavond en zaterdag, tenzij we naar een beurs of clubbezoek zijn.

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

doomslu, we zitten wel in Gent h?, in ieder geval je bent ook eens op een andere dag welkom, we zijn er elke vrijdagavond en zaterdag, tenzij we naar een beurs of clubbezoek zijn.

Ja ik weet het, daarom juist is het vervelend dat we net niet in Belgi? zijn dat weekend. Anders was het makkelijk geweest om eens binnen te springen. Weet je wat ? De volgende keer dat ik een weekend in Gent ben zal ik je contacteren en dan kan ik misschien eens op bezoek komen ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Moet je zekers doen, ten aller tijde is iedereen welkom, ook eventueel om te werken, want onze clubbaan word gedeeltelijk gesloopt na de opendeur [:(]